Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:27:37 GMT

دردناک‌ترین شکست اوکراین در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۴۸۱

دردناک‌ترین شکست اوکراین در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

وزیر ورزش اوکراین دردناک‌‌ترین شکست کاروان ورزشی این کشور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری UNN اوکراین، وادیم گوتسایت با قدردانی از عملکرد ورزشکاران اوکراین در المپیک توکیو گفت: 19 مدال موفقیت بزرگی برای ورزش اوکراین است. المپیک را به سختی شروع کردیم و فشار زیادی روی ورزشکاران اوکراین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدشانس بودیم که نتوانستیم مدال‌های طلای بیشتری به دست آوریم.

وزیر ورزش اوکراین ادامه داد: دردناک‌ترین شکست برای ما و همه اوکراینی‌ها ناکامی الکساندر خیژنیاکا (بوکسور) بود. ما انتظار 100 درصدی برای کسب مدال طلا توسط او را داشتیم و همه چیز به خوبی پیش می‌رفت. حتی در مسابقه نیمه‌نهایی خیژنیاکا حضور داشتم. مبارزه بسیار سختی بود و برنده شد. همه صحبت از طلای او می‌کردند، زیرا حریف برزیل مقهور قدرتش شده بود. با این وجود اتفاق دیگری رخ داد و طلا را از دست دادیم. کسب 19 مدال موفقیت کوچکی نیست و در میان 2016 کشور جهان در المپیک توکیو از نظر تعداد مدال شانزدهم شدیم.

نخست‌وزیر ژاپن: ورزشکاران، المپیک توکیو را شگفت‌انگیز کردند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید عهد با شهدای پهلوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: شهدا پهلوانان رشید عرصه ایثار و شهادت هستند که چراغ راه و الگوی منش پهلوانی در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند.
قریشی افزود: در استان ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند و در سطح استان ۲۸ زورخانه فعال و سه کانون آموزشی ورزش زورخانه‌ای وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو