Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو روز گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه به طور رسمی به پایان رسید و کمیته برگزاری بازی‌ها امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نتیجه تست کرونای ۲۸ نفر دیگر از افراد مرتبط با این بازی‌ها در روز آخر مثبت شده است.

بر اساس این گزارش به این ترتیب مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در المپیک توکیو از ابتدای ماه جولای تا به امروز به ۴۶۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد ۳۰۷ نفر ساکن ژاپن نبوده اند.

حدود ۳۰ ورزشکار از جمله سام کندریکس، قهرمان پرش با نیزه جهان، پس از مثبت شدن تست کووید ۱۹ در ژاپن، مسابقات خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست دادند. ورزشکاران دیگری (مانند جان رحم گلف باز شماره یک جهان) هم بودند که قبل از سفر به کشور میزبان المپیک به ویروس کرونا مبتلا شدند.

بر اساس اعلام کمیته بین المللی المپیک که بیش از ۶۵۰ هزار آزمایش را از افراد مرتبط با بازی‌های المپیک توکیو به عمل آورد، میزان ابتلا به کرونا در طول بازی‌ها پایین و در حد ۰.۰۲ درصد بوده است.

بر اساس اعلام کمیته المپیک آلمان، سوزان وایدمان یکی از مسئولان تیم رشته دهگانه این کشور در آخرین روز بازی‌های المپیک توکیو به ویروس کرونا مبتلا و از دهکده بازی‌ها اخراج شد. حالا وایدمان مجبور است دو هفته دیگر را در ژاپن بگذراند تا این که اجازه سفر به کشورش را دریافت کند.

پس از سیمون گشکه دوچرخه سوار آلمانی که به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ مسابقه خود را در بازی‌های المپیک از دست داد، وایدمان دومین عضو کرونایی کاروان این کشور است.

بیشتر بخوانید

مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو + فیلم و عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو بازی های المپیک المپیک توکیو بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی