Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین گفت: جبهه مقاومت اسلامی نقشه جنگ‌افروزی در منطقه را خنثی کرد و امنیت و آسایش امروز مردم ما مدیون ایثار و فداکاری‌های شهدای مدافع حرم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار سرتیپ رستمعلی رفیعی آتانی در آیین عطرافشانی و غبارروبی از مزار شهدای خبرنگار و مدافع حرم که ظهر امروز به مناسبت فراررسیدن روز خبرنگار در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، اظهار داشت: جبهه مقاومت اسلامی نقشه جنگ‌افروزی در منطقه را خنثی کرد و امنیت و آسایش امروز مردم ما مدیون تشکیل محور مقاومت اسلامی توسط سرداران دلیری چون حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر نقش بی‌نظیر و ماندگار شهدای مدافع حرم در راه ایجاد امنیت برای کشور اضافه کرد: در حالی آمریکا تلاش می‌کرد با ایجاد یک صحنه‌آرایی خطرناک در ناحیه بوکمال سوریه توطئه‌های شوم خود در منطقه خاورمیانه را به ثمر برساند، حضور رزمندگان محور مقاومت تمام برنامه‌ریزی‌های آنها را به هم ریخته و دسیسه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

سردار رفیعی آتانی تحقیر و سرافکندگی را تنها رهاورد آمریکا از جنگ سوریه دانست و ادامه داد: امروز وطیفه همه رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها و جراید این است که نقش نیروهای جبهه مقاومت در خط مقدم مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی را برای مردم تشریح کنند و به مردم بگویند که اگر شهدای مدافع حرم جان‌فشانی نمی‌کردند، امروز چه بلایی بر سر آبادانی و امنیت این کشور می‌آمد.

خبرنگاران پایمردی نیروهای مقاومت را ترسیم کنند

فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: باید از خود سؤال کنیم که چرا آمریکا و متحدان غربی او به یک‌باره به فکر آزادی مردم سوریه افتادند و چرا نیروهای ددمنش خود را به این کشور اسلامی رهسپار کردند؟ با این حال مردم و نظام در این شرایط بیدار و هشیار بود و با تشکیل جریان مقاومت نقشه شوم آنان را درست در بهترین زمان خنثی و بی‌اثر کرد.

دشمنان از جبهه مقاومت عصبانی هستندفرمانده جبهه مقاومت: ‌دولت توانمند، جهادی و انقلابی نارضایتی‌ها را پایان می‌بخشد ‌معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: موشک‌های جبهه مقاومت ابهت گنبد آهنین را شکست‌

سردار رفیعی آتانی افزود: در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی ایران تلاش کردند تا از طریق نفوذ و جنگ‌افزوری در سوریه انقلاب اسلامی را مهار کنند و کشور ما در منگنه و فشار بگذارند، اما حضور مدافعان حرم در خط مقدم جبهه سوریه سبب شد که نقشه آنها نتیجه عکس دهد و با قدرت‌نمایی محور مقاومت به فرماندهی شهید سلیمانی انقلاب ما جهانی‌تر از گذشته شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران و اهالی رسانه به عنوان نیروهای تبلیغاتی اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران باید در ترسیم پایمردی نیروهای جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم از هر ابزاری استفاده کنند و در این زمینه خارج از نگاه‌های سیاسی باید از همه توان رسانه‌ای خود بهره بگیریم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین شهید سپهبد قاسم سلیمانی جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم استانداری قزوین شهید سپهبد قاسم سلیمانی جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم شهدای مدافع حرم مقاومت اسلامی جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.

سردار محمدرضا آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مراسم گفت: ریشه رژیم صهیونسیتی بر جنگ و جنایت و نسل کشی بنا شده است.

وی افزود: سردمداران اصلی رژیم صهیونسیتی از ثروتمندترین و بانفوذترین افرادی هستند که تمام قدرت و اقتصاد آمریکا در دست آنان است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ترور و آدم کشی را مهمترین خصوصیت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این افراد حتی به تعدادی از رییس جمهوران آمریکا نیز رحم نکردند.

سردار آهنگر ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی را دستاورد عظیمی برای این جبهه برشمرد و گفت: جبهه مقاومت تمام معادلات رژیم صهیونسیتی را بر هم زد و امروز اسرائیل از اقتدار و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شوکه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است