Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:55:29 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز ۱۸ مرداد +جدول

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۷۴۳

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز ۱۸ مرداد +جدول

ارزش واقعی سهام عدالت با توجه به روند صعودی بورس و نمادهای مربوطه نسبت به دیروز افزایشی شده و ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه حدود ۵۳۲ هزار تومان تا بیش از ۸ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز هم در ساعات ابتدایی معاملات شاهد رشد شاخص کل بودیم. طوری که بعد گذشت ۳۰ دقیقه، شاخص کل حدود پنج هزار واحد رشد کرد، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۰ با جهش ۱۵ هزار و ۳۱۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۱۷۷ واحد رسید، شاخص کل توانست ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۸ درصد رشد کند و شاخص هم‌وزن۱.۲۲ درصد افزایش پیدا کرد

امروز فولاد سه درصد و فملی یک و نیم درصد افزایش قیمت پیدا کرد، برای فخوز صف خرید سنگینی تشکیل شد که می‌توان به قهرمانی روز گذشته فولاد خوزستان در جام حذفی فوتبال بی‌ارتباط نباشد، هرچند دلیل اصلی آن انتشار خبری درباره افزایش سرمایه این شرکت است. خودرو و خساپا را هم سبزپوش شدند؛ وبملت، وتجارت با کمترین نوسان نسبت به روز قبل به کار خود پایان دادند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۸۰۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۳ درصد معادل ۱۱۱ هزار ۴۰۶ تومان افزایش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۶۸۰ تومان رسیده است.

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۹۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۹۲۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۴۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۹۸۵ تومان معامله شد.

منبع: نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو ارزش سهام عدالت شاخص کل بورس بورس بازار بورس بورس تهران شاخص بورس اخبار بورس بازار سهام سهام سهام عدالت دارا یکم نسبت به روز سهام عدالت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (یک شنبه ۹ اردیبهشت) ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحد افت کرد و در کانال دو میلیون ۲۸۴ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۰.۸۷ درصد ریزش کرد.


شاخص هم وزن ۰.۹۸ درصد افت کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی قرار گرفت.


در این بازار ۳۳۰ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار میلیارد ریال انجام شد.


در این روز به ترتیب نماد‌های فملی، فولاد، شپنا و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.


در مقابل نماد‌های حکشتی و وامید بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.


شاخص کل فرابورس افت ۰.۹ درصدی را تجربه و در کانال ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحدی ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳