Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در صورت ابلاغ مجوز قانونی ، از اجرای طرح تله کابین ناهارخوران گرگان حمایت می کنیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر آسیایی در جلسه امروز شورای حفظ حقوق بیت المال استان با تاکید بر این که باید ساخت و سازهای غیرمجاز در استان متوقف شود افزود: حتی یک مورد تخلف را هم نمی پذیریم و باید گشت های نظارتی دستگاه های متولی و پلیس انفال به ویژه در مناطق گردشگری استان شبانه روزی شود تا حتی یک نفر هم جرات تخلف و دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی استان را به خود ندهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آسیابی با بیان این که وظیفه قانونی مدیران دستگاه های متولی در حوزه انفال و منابع طبیعی حفظ و صیانت این اموال است گفت: این مدیران تکلیف و اختیارات قانونی برای برخورد فوری و بدون طرح دعوای حقوقی  برای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز  در حریم و بستر رودخانه ها و اراضی کشاورزی و ملی دارند  و از این پس هیچ کوتاهی و توجیهی از سوی آنان پذیرفته نیست .

وی افزود: کوتاهی مدیران در عمل به این وظیفه قانونی، مصداق ترک فعل و تضییع حقوق دولتی است و بدون تعارف برای آنان پرونده قضایی تشکیل می دهیم .

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه این جلسه با اشاره به موضوع تله کابین ناهارخوران گرگان هم گفت: این طرح در جلسه امروز بحث شد و به گفته معاون عمرانی استاندار هنوز مجوز نهایی آن  به استان ابلاغ نشده است .

آسیابی با بیان این که دادگستری از هر طرحی که با رعایت موازین قانونی و ملاحظات زیست محیطی سبب توسعه استان و اشتغالزایی شود ، حمایت می کند افزود: اگر طرح تله کابین ناهارخوران ، مجاری قانونی را طی کند و ملاحظات زیست محیطی که مهم ترین آن قطع نشدن درختان جنگلی است در آن لحاظ شود و از طرفی شورای عالی شهرسازی کشور هم مجوز قانونی آن را ابلاغ کند  از اجرای آن  حمایت می کنیم .

در ادامه این جلسه  به دستگاه های اجرایی تکلیف شد که نقشه و اطلاعات املاک و زمین های دولتی خود را برای ثبت در سامانه کاداستر به اداره ثبت اسناد و املاک استان اعلام کنند .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان تله کابین ناهارخوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901382

دیگر خبرها

  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه