Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی عبدی که در لیگ بیستم به ویژه دیدارهای آخر فصل پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت به تازگی مراسم ازدواج خود را در شمال کشور و زادگاه خودش روستای قراخیل برگزار کرد.

حالا به واسطه درخشش در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا با پیشنهاد یک تیم مطرح پرتغالی مواجه شده و قرار است این باشگاه اروپایی به زودی مکاتبات رسمی خودش را با باشگاه ایرانی آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد باشگاه پرتغالی که خواستار مهدی عبدی شده می‌خواهد از او یک مهدی طارمی برای آینده بسازد. مهدی عبدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشته و بدون رضایت این باشگاه قادر به جدایی نیست. بعید هم می‌دانیم باشگاه پرسپولیس به این راحتی حاضر به صدور رضایتنامه یا فروش این مهاجم جوان و گلزن باشد.

نباید فراموش کرد هنوز وضعیت ادامه حضور یا جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس معلوم نیست و عیسی آل کثیر هم در اواخر لیگ بیستم کمی نزول کرده بود. بنابراین بار گلزنی خط حمله پرسپولیس روی دوش مهدی عبدی افتاده بود و او هم توانست به خوبی وظیفه خودش را انجام دهد. بنابراین بعید است باشگاه پرسپولیس راضی به جدایی‌اش شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی عبدی پرسپولیس پرسپولیس مهدی عبدی مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، از ایرنا، امید ابراهیمی هافبک باتجربه فوتبال ایران، در ۳۷ سالگی نیز یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران است. اگر به میزان دوندگی امید در این فصل از لیگ ستارگان قطر نگاهی بیندازید به این موضوع پی می‌برید که او چه تلاشی در خط میانی باشگاه الشمال انجام داده و تا چه حد، مهره تاثیرگذاری بوده است.

آمار و ارقام هم نشان می‌دهد او در زمره‌ی دونده‌ترین بازیکنان لیگ ستارگان قرار گرفته و در این بخش میان ۱۰ بازیکن برتر حضور دارد. پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال درباره‌ ابراهیمی می‌گوید:«امید به معنی واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای است. او قبل از همه وارد تمرین می‌شود و بعد از همه کمپ را ترک می‌کند. دوندگی بالای او در زمین هرگز با سن و سالش همخوانی ندارد. هر فردی اطلاعی از سن امید نداشته باشد، فکر می‌کند او ۲۰ ساله است.»

الشمال که فصول قبل مدام در رفت و آمد میان لیگ ستارگان و دسته‌ پایین‌تر بود، این فصل نتایج قابل قبولی به دست آورده و از هفته‌ها قبل بقای خود را در مسابقات مسجل کرده است. بدون شک یکی از دلایل وقوع این اتفاق، درخشش امید ابراهیمی است. همین موضوع سبب شده تا باشگاه الشمال از حالا علاقه‌مند به تمدید قرارداد با ابراهیمی باشد.

اسبقی، سرمربی الشمال در این باره می‌گوید: «دوست دارم تمام بازیکنان خارجی کنار ما بمانند، از جمله امید که رضایت کاملی از عملکرد او داریم. علاقه دارم امید یک فصل دیگر در الشمال باشد و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او همچنان به فعالیتش در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده