Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، مقامات فرانسه از کشته شدن یک کشیش کاتولیک در غرب فرانسه خبر دادند.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، یک کشیش کلیسای کاتولیک درشهرستان «وانده» (Vendée) به قتل رسید.  پس از این حادثه، جرالد دارمانین, زیر کشور فرانسه، به شهرستان وانده محل وقوع قتل رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد قتل صحبت کرد و قول مساعدت برای رسیدگی به این موضوع را به کاتولیک‌ها داد.

گفته شده مظنون، پناهنده‌ای از جمهوری رواندا به نام «امانوئل آبایسینگا» است. او همان فردی است که سال گذشته متهم به آتش زدن کلیسای جامع نانت بود. او  امروز (دوشنبه) پس از این حادثه خود را به پلیس تحویل داد.

در سال ۲۰۲۰، آبایسینگا، مهاجر رواندایی به دلیل آتش زدن کلیسای جامع نانت بازداشت و تحت نظارت قضایی قرار گرفت. به گفته مقامات فرانسوی، وی در سال ۲۰۱۹ قرار بود کشور را ترک کند، اما در فرانسه ماند. در آن زمان او اعتراف کرد به دلیل آنکه درخواست پناهندگی او از سوی مقامات فرانسوی پذیرفته نشده، او نیز تصمیم گرفته کلیسا جامع نانت را به آتش بکشد.

در آن زمان، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در پیامی توییتری از کلیسای نانت به عنوان «گوهر گوتیک» نام برد. مجمع اسقفی فرانسه در بیانیه‌ای گفت: «در این آتش‌سوزی تنها بخشی از میراث مذهبی نسوخت، بلکه یکی از نماد‌های ایمانی کاتولیک آتش گرفت».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشیش کاتولیک کلیسای فرانسه حوادث بین الملل جامع نانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین

بیمه نوین، این شرکت از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ انواع بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی، مسئولیت و بدنه اتومبیل خود را با تخفیف و شرایط خاص به فروش می‌رساند.

تخفیفات بهاره بیمه نوین شامل؛ بیمه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی منازل مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، عمرانی و خدماتی، مسئولیت مدنی مدیران مجموعه‌های ورزشی مسئولیت مدنی هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی یا اداری در قبال ساکنین، مراجعین و اشخاص ثالث می‌شوند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط تخفیفات بهاره بیمه نوین بیمه نوین، می‌­توانند با شماره ۰۲۱۲۳۰۴۷ تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم)
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین