Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@10:37:09 GMT

چین در پی شیوع کرونای دلتا، ده‌ها مقام را مجازات کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۱۰۹۵

چین در پی شیوع کرونای دلتا، ده‌ها مقام را مجازات کرد

چین تعدادی از مقامات دولتی را به دلیل ناکامی در مهار شیوع کووید -۱۹ که باعث ایجاد ۹۰۰ مورد عفونت در سراسر کشور در کمتر از یک ماه گذشته شده، مجازات کرده است.

به گزارش ایرنا، گلوبال تایمز با اعلام این مطلب افزود: بیش از ۳۰ مقام در سراسر کشور از شهرداران و مدیران بهداشت محلی گرفته تا روسای بیمارستان‌ها و فرودگاه ها، به دلیل سهل انگاری و سوء مدیریت در شیوع کرونا مجازات شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دولت پنج مقام شهر یانگژو واقع در شرق این کشور را به دلیل سوء مدیریت در اجرای آزمایش ضد کرونا ساکنان این شهر جایی که کرونا هنوز در حال گسترش است تنبیه کرده است.

مقامات چینی ابتدا شیوع ویروس کرونا را حدود یک ماه پیش در شهر نانجینگ شناسایی کردند، اما از آن زمان این ویروس در چندین استان چین شایع شده است. موارد جدید ابتلا به کرونا همچنین در ۱۵ شهر چین از جمله پکن و چنگدو شناسایی شده است.

به گفته رسانه‌های چین، این بزرگ‌ترین موج کرونا در این کشور از زمان شناسایی ویروس کرونا برای اولین بار در شهر ووهان در ماه پایانی سال ۲۰۱۹ است.

اگرچه اکثریت جمعیت چین واکسینه شده اند، اما مقامات به واکسن بسنده نمی‌کنند و در عوض از آزمایش‌های جمعی و قرنطینه‌های هدفمند برای از بین بردن ویروس استفاده کرده اند.

اقدامات انضباطی اخیر در حالی صورت می‌گیرد که نوع دلتا کرونا در سراسر جهان شیوع یافته است.

در شبانه روز گذشته ۸۹ مورد ابتلا به کرونا در چین گزارش شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: چین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری