Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@04:34:03 GMT

تداوم گازرسانی به روستاهای فیروزکوه و دماوند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۱۲۰۵

خبرگزاری آریا - آیین کلنگ‌زنی روستاهای سرچمن،گدوک و سلمان شهرستان فیروزکوه برگزار شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در این آیین و در بازدید از چند پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان‌های دماوند با حضور نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی، گفت: امید است با تلاش همکاران و پیمانکاران این پروژه، هر چه زودتر شاهد رفاه حاصل از گازرسانی به این روستاها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از ضرورت گازرسانی براساس زمانبندی و تعیین اولویت‌ها سخن گفت و اظهار امیدواری کرد این روستاها زمستان امسال را با گاز طبیعی سپری کنند.
سیداحمد رسولی‌نژاد، نماینده فیروزکوه و دماوند در مجلس هم با اشاره به اهمیت اولویت‌بندی گازرسانی به روستاها، تصریح کرد: لازم است تا اولویت گازرسانی با روستاهای قدیمی که دارای قدمتی بیش از صد سال هستند، باشد و در اولویت بعدی روستاهای جدید قرار بگیرند. امید است تا با آغاز به کار دولت جدید مشکلات گذشته حل شود و تعداد روستاهای بدون گاز به صفر برسد.
براساس این گزارش، برای گازرسانی به روستاهای گدوک و سرچمن 4265 متر خط تغذیه و 16775 متر شبکه توزیع در حال اجراست.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

 کرم گودرزی در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان اظهار کرد: از زمان شروع دولت سیزدهم، با اجرای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز، گازرسانی به ۲ شهر، ۴۳۰ روستا و بیش از ۱۴۳۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی، اجرای ۲۵۰۰۰ علمک و اشتراک پذیری ۵۳۵۰۰ مشترک و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹/۹ درصد و ضریب نفوذ روستایی با برخورداری ۲۳۳۱ روستا به ۹۸/۵ درصد (حدود ۱۲درصد بالاتر از متوسط کشوری) رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری کلیه شهر‌ها و روستا‌های واجد شرایط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
گودرزی تصریح کرد: عملکرد فوق الذکر باعث گردیده که این شرکت همواره در شاخص‌های ملی و استانی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است