Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور مهدی چمران رییس، مهدی اقراریان عضو و سوده نجفی عضو هیات رییسه  ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با همراهی خبرنگاران حوزه خبری شورا برگزار شد.

در این مراسم مهدی چمران ضمن تبریک این روز، خبرنگاران را راویان حق و حقیقت یاد کرد و افزود: خبرنگار به دنبال هیجان، موضوعات و اخبار جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه بسا در خلال اخباری که تهیه می شود مسائلی مطرح شود که به زعم عده ای خوش نیاید و یا مشکلاتی پیش بیاید.

رییس ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: اما حرفه خبرنگاری  نباید از انصاف و عدالت و صفا و صمیمت به دور باشد.

مهدی چمران در ادامه با یادآوری رابطه عمیق میان خبرنگاران و حوزه خبری شورا اظهار داشت: همانطور که میدانید میان نمایندگان مردم و اصحاب رسانه نقطه مشترکی وجود دارد و آن اجرای عدالت و انصاف و اطلاع رسانی آنچه که انجام شده با آنچه که باید اجرا شود. بر همین اساس امیدواریم همچون گذشته شما سروران با نیت اطلاع رسانی صحیح در جهت حمایت از اعضای شورای شهر تهران گام بردارید.

در ادامه این مراسم سوده نجفی، عضو هیات رییسه شورا ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: خبرنگاری شغلی است همراه با عشق و اگر خبرنگاری عشق نداشته باشد نمی‌تواند اخبار را ارائه کند. لذا از زحمات همه خبرنگاران تشکر می‌کنم و امیدوارم همچنان مثل همیشه در راه صداقت اخبار را ارائه کنند.

اقراریان:خبرنگاران هرکجا ایراد و اشکال دیدند به ما اطلاع بدهند

دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن تبریک روز خبرنگارگفت: امیدوارم که بتوانیم پاسدار خون شهدای رسانه یعنی کسانی که در راه اطلاع رسانی و آزادی بیان جان خود را در کف دست گرفتند و یکی از ایشان در افغانستان و دیگری در هواپیمای c۱۳۰ و دیگری در سوریه و... جان خود را از دست دادند، باشیم.

مهدی اقراریان خود را بخشی از جامعه‌ اصحاب رسانه دانست و گفت: به یاد دارم که اولین کارم با رسانه را بیست سال پیش در یادداشت نویسی در یکی از روزنامه‌ها آغاز کردم و بر حسب اتفاق به روزنامه ایران و سپس تجربه حضور در خبرگزاری جمهروی اسلامی (ایرانا)   را کسب کردم.

او با بیان اینکه امیدوارم که بتوانیم به شرط حیات، چهارسال را باهم بگذرانیم و با ارائه این درخواست که شرایط خبرنگار را درک می‌کنیم و انتظار داریم شما نیز شرایط ما را درک کنید، گفت: بعنوان یک عضو کوچک شورا شرایط خبرنگاران را درک می‌کنم و سعی در بهبود هرچه بهترشدن شرابط حضور خبرنگاران در شورا خواهم داشت.

اقراریان خطاب به خبرنگاران گفت:هرکجا اشکال و ایرادی در کار دیدید، لطفا دوستانه به ما اطلاع دهید و نقد کنید  چراکه خود را پاسخگوی شما می‌دانیم.

براساس گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، اقراریان ادامه داد: اگر امروز پشت میز شورای شهر تهران نشسته‌ام، از مردم تهران است. این مردم بودند که با هر گرایش و سلیقه‌ای به ما رای دادند. هرچند موضوعات شهر هم از جنس جناح و گروه فکری نیست و وظیفه ما خدمت‌گزاری است و لذا خود را نسبت به شما، نمایندگان افکار عمومی پاسخگو می‌دانیم.

کد خبر 619835 برچسب‌ها شورای شهر تهران مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران مدیریت شهری شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود