Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری دو ورامین با توجه به مُسن بودن دو متهم یک پرونده کیفری و نداشتن سابقه مؤثر کیفری و پیش بینی اصلاح مرتکبان و با در نظر گرفتن اثر زندان بر بزهکاران و انتفاع جامعه از نهادهای جایگزینی و جلوگیری از تراکم کیفری و نیز اصل تناسب مجازات حبس جرم جایگزین صادر کرد.

جرم سه ماه حبس تعزیری این متهمان با رضایت خود به ۵۴۰ ساعت انجام خدمات عمومی رایگان از نوع نظافت اماکن عمومی جهت حفظ بهداشت شهر با انتخاب شهرداری به عنوان نهاد پذیرنده تبدیل و جایگزین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدور این احکام مورد حمایت و رضایت افکار عمومی جامعه قرار گرفته و. قابل تقدیر است و امیدواریم شاهد صدور بیش از پیش چنین احکام جایگزین باشیم.

کد خبر 5277576

منبع: مهر

کلیدواژه: مجازات جایگزین حبس دادگستری استان تهران ورامین حبس تعزیری ویروس کرونا ماه محرم محرم 1400 روز خبرنگار شورای شهر آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه اردبیل مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید رضاوند، مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شان و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلم به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی در جامعه برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به‌ویژه فرهنگیان شده است.

مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحد‌های حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران