Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@06:06:43 GMT

پس از رفتن مسی؛ رونمایی از 4 کاپیتان بارسا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۱۴۳۰

با قطعی شدن جدایی لیونل مسی، جوردی آلبا به عنوان یکی از کاپیتان های جدید بارسا معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم اعضای تیم فوتبال بارسلونا و پس از جدایی لیونل مسی از این تیم، کاپیتان‌ اول آبی‌واناری‌ها برای فصل پیش‌رو سرخیو بوسکتس خواهد بود، در غیاب او در زمین بازوبند کاپیتانی به جرارد پیکه خواهد رسید و سرجی روبرتو و جوردی آلبا هم به ترتیب کاپیتان‌های سوم و چهارم این تیم در فصل 22-2021 خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


 

جوردی آلبای 32 ساله که از سال 2012 در عضویت باشگاه بارسلونا است و تاکنون در 385 بازی برای این تیم به میدان رفته و 22 گل هم به ثمر رسانده، در مسابقات یورو 2020 هم سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی اسپانیا را هم در کارنامه‌اش دارد.

بارسلونا یوردی آلبا سرجی روبرتو سرخیو بوسکتس لیونل مسی جرارد پیکه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا یوردی آلبا سرجی روبرتو سرخیو بوسکتس لیونل مسی جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی