Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون «آموزش و تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی گفت: مافیای کنکور در پشت صحنه هستند و باید با آنان برخورد کرد. البته تاکنون تمام هم و غم سازمان سنجش این بوده است که دست مافیای کنکور را از طراحی سوالات کنکور و تأثیرگذاری در این آزمون کوتاه کند. محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با میزان، درباره مسئله حذف کنکور، اظهار داشت: کنکور به نظر بنده مشکل جدی ندارد و فرایند آن بسیار خوب است و یکی از سالم‌ترین آزمون‌های علمی است که در کشورمان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: ممکن است در بحث سؤالات کنکور حرف و حدیث‌هایی وجود داشته باشد، اما نظام کنکور به خوبی تدوین شده است و نباید سلامت کنکور را زیر سوال ببریم.

عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته بنده مخالف برگزاری کنکور هستم و معتقدم که کنکور باید حذف شود.

زاهدی ادامه داد: مافیای کنکور در پشت صحنه هستند و باید با آنان برخورد کرد. البته تاکنون تمام هم و غم سازمان سنجش این بوده است که دست مافیای کنکور را از طراحی سوالات کنکور و تأثیرگذاری در این آزمون کوتاه کند.

وی تاکید کرد: ما مصر هستیم که کنکور حذف شود و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در این باره تصمیماتی اتخاذ و مصوباتی داشته است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: تفاهمی بین مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار است برقرار شود تا نحوه حذف کنکور مورد ارزیابی قرار گیرد و در این باره به نتیجه برسیم.   بیشتر بخوانید: تشکیل جلسه فراکسیون نیروهای انقلابی پس از معرفی وزرای پیشنهادی

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی مافیای کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 6090513 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • حامیان گشت ارشاد