Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران که در مراسم تجلیل از اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان اسلامشهر سخن می گفت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با همدلی که میان دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان وجود داشت دغدغه ای نسبت به نحوه برگزاری انتخابات در اسلامشهر نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 200 هزار نفر در قالب هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی در برگزاری انتخابات 28 خردادماه در سطح استان تهران مشارکت داشتند، تصریح کرد: یکی از وعده های ما پیش از برگزاری انتخابات بی طرفی مجریان بود که به خوبی به این وعده عمل کردیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات در سطح استان در کمال صحت و سلامت برگزار شد، افزود: ابطال انتخابات در برخی شهرها به دلیل خرید و فروش رای که بیرون از شعب اخذ رای اتفاق افتاده بود انجام شد که ربطی به نحوه برگزاری انتخابات در داخل شعب اخذ رای نداشت و افرادی نیز در این زمینه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بر سختی های برگزاری انتخابات 28 خرداد 1400 افزوده بود گفت: با توجه به اهمیت سلامتی مردم تاکید فراوانی شد تا دستورالعمل های بهداشتی در تمامی شعب اجرا شود و فرمانداران نیز در این زمینه تلاش مضاعفی داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران شهرستان اسلامشهر مشارکت استانداری تهران حسن بیگی برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.   وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.   وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم  از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم  داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

 

دیگر خبرها

  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات