Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:24:45 GMT

صدور حکم پرونده کالدرون علیه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۱۵۴۵

صدور حکم پرونده کالدرون علیه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس یک ماه برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون فرصت دارد و در غیر این صورت با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس که در 18 ماه اخیر و در دوره سه مدیرعامل از پرداخت مطالبات گابریل کالدرون ناکام مانده بود، حالا با حکم نهایی برای این پرونده مواجه شده و تنها یک ماه برای تسویه حساب با سرمربی آرژانتینی فرصت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرخپوشان 580 هزار دلار باید به کالدرون پرداخت کنند که این مبلغ حقوق گابریل کالدرون است که البته باتوجه به تاخیر پرسپولیس در پرداخت، با 5 درصد سود سالیانه نیز همراه شده و علاوه بر این رقم 25 هزار فرانک نیز باید به دادگاه عالی ورزش پرداخت شود.

 

نکته مهم اینکه فیفا امروز با ارسال ایمیلی جداگانه، در رای دیگر خود، به شکایت خواکین اشاره کرد و نوشت: «باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا باید 55 هزار و 381 دلار به عنوان حقوق به علاوه سود سالیانه و همچنین 40 هزار دلار همراه با سود سالیانه به عنوان مبلغ غرامت بابت نقض قرارداد به این مربی اسپانیایی پرداخت کند. پرسپولیس موظف به پرداخت مبلغ 3 هزار 500 فرانک سوییس به این مربی و 2 هزار فرانک سوییس به فیفا بابت هزینه دادرسی و 10 هزار فرانک سوییس به عنوان جریمه است.»

 

باشگاه پرسپولیس فرصت این را دارد تا در یک ماه آینده تا 17 شهریور، قرارداد بازیکنانش برای پنجره تابستانی را به ثبت برساند و از این بابت مشکلی نداشته باشد. همچنین در صورتی که تسویه حساب انجام نشود، ماننده پرونده برانکو محرومیت تا زمان پرداخت در کمین سرخپوشان خواهد بود.

 

گابریل کالدرون در دوره مدیریتی ایرج عرب جایگزین برانکو ایوانکوویچ شد و پس از او محمد حسن انصاری فرد تصمیم به قطع همکاری با وی بدون پرداخت مطالبات گرفت. مهدی رسول پناه مدیرعامل از پرداخت طلب کالدرون ناکام ماند و حالا باید دید تیم مدیریتی جدید چه خواهد کرد.

گابریل کالدرون (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی

دادستانی تهران علیه برخی ناشران اخبار جعلی در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از برخی ناشران اخبار جعلی اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضائی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

کد خبر 749763

دیگر خبرها

  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت