Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مجید کرمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به لزوم رعایت تدابیر بهداشتی، انتظامی و رعایت پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید نقشه راه ما است  و باید وجه حسینی جامعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان یزد  با اشاره به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری مراسم‌  مذهبی در فضای باز  اظهار کرد:  هیئت‌های مذهبی در بقاع شاخص مستقر و از ظرفیت فضاهای روباز موجود این مکان ها برای عزاداری استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه آیین‌ها در زمان کوتاه، پرمحتوا، کم جمعیت و بدون پذیرایی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های بقاع متبرکه از طریق فضای مجازی  با عنوان های مختلف و شبکه‌های استانی پخش می شود.

کرمی  با اشاره به طراحی برنامه برای حضور فعال در فضای مجازی در ایام محرم یادآور شد: ۳۶  مبلغ و روحانی برای تبلیغ امور دینی در این ایام به بقاع متبرکه، روستاهای محروم و کم برخوردار اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه طرح بصیرت عاشورایی تنها به عزاداری منحصر نیست اضافه کرد: این طرح بخش‌های مختلفی از جمله سیاهپوش کردن معابر و  بقاع متبرکه، محافل قرآنی، روضه‌های خانگی، توزیع نان صلواتی، تهیه و توزیع غذای گرم برای مراکز درمانی، ضبط و پخش برنامه مذهبی و فرهنگی در فضای مجازی و توزیع بسته‌های معیشتی و ملزومات بهداشتی را نیز شامل می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان یزد خاطرنشان کرد: در شرایطی که عزاداری در همه مناطق امکان پذیر نیست، تمرکز خدام و هیئت امنای بقاع متبرکه، عزاداران و خیران در مناطق پرخطر از نظر شیوع کرونا به سمت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و ملزومات بهداشتی معطوف شده، این بسته ها از محل درآمد موقوفه ها و مشارکت مردم تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه ماه محرم یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه ماه محرم یزد سازمان اوقاف و امور خیریه ماه محرم یزد بقاع متبرکه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!