Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@16:53:24 GMT

محمدی نادری، اولین جدا شده استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۱۹۹۷

خبرگزاری آریا- خداحافظی محمد نادری با استقلالی ها در پایان فینال جام حذفی غیرمنتظره بود.
به گزارش آریا، محمدنادری بلافاصله بعد از پایان فینال جام حذفی با استقلالی ها خداحافظی کرد. درباره این خداحافظی غیرمنتظره گفته می‌شود محمد نادری تصمیم گرفته به اروپا برگردد و فوتبال خود را خارج از ایران دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که به نظر می رسد مقصد بعدی این مدافع همان فوتبال بلژیک باشد، نزدیکان نادری مدعی هستند این بازیکن برای فصل آینده به یک تیم یونانی یا یک تیم پرتغالی می پیوندد.
محمد نادری قبل از عضویت در پرسپولیس و استقلال در بلژیک شاغل بود اما در این لیگ فرصت چندانی نصیبش نشد تا دوباره به فوتبال ایران برگردد. محمد نادری حالا تصمیم گرفته شانس خود را یک بار دیگر در فوتبال اروپا امتحان کند. همین که بعد از فینال جام حذفی زمین چمن ورزشگاه نقش جهان را بوسید نشان می دهد نادری فقط با استقلال خداحافظی نکرده و قصد خروج از لیگ برتر ایران را دارد.
در پایان بازی فولاد – استقلال محمد نادری در حالی که پیراهنی با تصویر اسطوره استقلال، منصور پورحیدری بر تن داشت بر چمن بوسه زد و راهی رختکن شد. این بدین معنی بود که محمد نادری دیگر قصد ادامه حضور در ترکیب تیم آبی را ندارد و بعد از تجربه بازی در پرسپولیس و استقلال حالا می رود تجربه بازی در یک تیم بزرگ دیگر را به دست بیاورد. محمد نادری پیش از این در تراکتور هم حضور داشته است. 
محمد نادری در روزهای حضور در تراکتور به عنوان بازیکن قرضی برای نساجی بازی کرد و بعد از حضور در این تیم بود که راهی تیم کورتریک بلژیک شد اما  بازی اش در لیگ بلژیک طولانی نبود بطوریکه به عنوان بازیکن قرضی این بار سر از تیم پرسپولیس در آورد. حضور او در تیم پرسپولیس هم کوتاه مدت بود و حالا بعد از یک فصل بازی در استقلال هم به دنبال پیوستن به یک تیم جدید است. 
محمد نادری هنوز تیم فصل بعد خود را مشخص نکرده است. شاید این بازیکن به دنبال بازگشت به تیم بلژیکی باشد و شاید هم بار دیگر به عنوان بازیکن قرضی از سوی تیم بلژیکی راهی یک تیم جدید شود. محمد نادری بعد از جدایی از پرسپولیس امیدوار بود به همراه استقلال به یک جام دیگر دست پیدا کرد اما اتفاقات شب گذشته در استادیوم نقش جهان برای او و همه استقلالی ها تلخ و دردناک بود به این خاطر که آبی ها در جریان بازی موفق به گلزنی نشدند ودر ضربات پنالتی هم به محسن فروزان یک استقلالی سابق باختند و بدون جام اصفهان را ترک کردند.
اما با جدایی محمد نادری از استقلال، این تیم در خط دفاع و در جناح چپ با کمبود مهره مواجه خواهد شد به این خاطر که استقلال در این جناح با جدایی محمد نادری تنها متین کریم زاده را خواهد داشت و این بازیکن به تنهایی قادر نخواهد بود همه نیازهای این تیم را در جناح چپ بر آورده کند؛ به خصوص که برای هر بازیکن احتمال محرومیت و مصدومیت وجود دارد. شاید استقلال در روزهای آتی در مذاکره ای که با محمد نادری خواهد داشت موفق شود او را در اردوی تیم آبی نگه دارد. از یک طرف باید به این نکته هم اشاره کرد او حتما تصمیم قاطعی در این زمینه گرفته که چمن استادیوم را بوسید و چنین بازیکنانی کمتر تصمیمشان تغییر کرده است. با جدایی محمد نادری بدون شک سیاست اول استقلال در نقل و انتقالات باید خرید بازیکن دفاعی در جناح چپ باشد به وِیژه که بازیکن چپ پای با کیفیت کمتر در بازار وجود دارد. به واقع یکی از اولویت های استقلال در بازار نقل و انتقالات باید خرید مدافع چپ پا باشد. 
استقلال بعد از از دست دادن جام روزهای پر التهابی را تا شروع فصل جدید بازی ها پیش رو خواهد داشت به این خاطر که چند بازیکن دیگر هم به دنبال جدایی از اردوی تیم آبی هستند. جز محمد نادری – مهدی قایدی و دو سه بازیکن دیگر هم به دنبال ترک استقلال هستند و استقلال برای برنامه ریزی فصل جدید باید در فصل نقل و انتقالات اقدامات اساسی انجام دهد. آنهم در روزهایی که مدیریت استقلال و سرمربی تیم خیلی بهم نزدیک نیستند و رابطه خوبی با هم ندارند. باید منتظر ماند و در روزهای آتی واکنش و اقدامات باشگاه استقلال را در زمینه جدایی بازیکنانی چون محمد نادری دید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمدی نادری استقلال محمد نادری یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، فرم خوب مهرداد محمدی در هفته‌های پایانی نکته‌ای امیدوارکننده برای جواد نکونام و استقلال خواهد بود تا با تنوع تاکتیکی بیشتری در فاز هجومی مقابل رقبای خود قرار بگیرند!

با اضافه شدن جلال‌الدین ماشاریپوف به خط هافبک استقلال آبی‌ها بازیکنان مختلفی را در کنار گوستاوو بلانکو امتحان کردند که ثمر بخش نبود و کیفیت بالایی از خود نشان ندادند و به قولی زوج هجومی آبی‌ها شکل نگرفت اما مهرداد محمدی در دو هفته اخیر خطرناک، آماده و با انگیزه نشان داد تا در هفته هایی که تیم‌ها با کمترین ریسک برای کسب امتیاز در زمین حاضر می‌شوند زوج هجومی خود را پیدا کند.

مهرداد محمدی در بازی شمس آذر دو گل به ثمر رساند و حضور موثری در خط حمله استقلال داشت و با بازگشت به عقب و پرس از جلویی که انجام داد به خوبی در جریان بازی تیمی استقلال هم حضور پیدا کرد، او در بازی با تراکتور هم عملکرد خوبی داشت و در نیمه نخست با استارت انفجاری که به قلب دفاعی تراکتور انجام داد در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او توسط پورحمیدی مهار شد، او اگر با دقت و شدت بیشتری ضربه خود را به سمت دروازه پورحمیدی شلیک می‌کرد استقلال خیلی زود از حریف خود پیش افتاده بود.

مهرداد محمدی در نیمه دوم هم با استارت سریع جلوتر از شجاع خلیل زاده صاحب توپ شد و به سمت دروازه تراکتور یورش برد که صحنه‌ای مشکوک به پنالتی رقم خورد و داور مسابقه اعتقاد به ادامه مسابقه داشت، مهرداد سومین شانس خود را هم روی ضربه ایستگاهی امتحان کرد و ضربه عالی او روی تیرک دروازه تراکتور فرود آمد و تبدیل به گل نشد.

با اینکه محمدی در بازی با تراکتور موفق به گلزنی نشد اما زوج خوبی که با بلانکو تشکیل داده‌اند هر خط دفاعی را به چالش خواهد کشید، محمدی استارت‌های ناگهانی خوبی دارد و بلانکو در ارسال پاس در عمق یا تاثیرگذاری روی توپ‌های بلند تخصص بالایی دارد و با هماهنگی خوبی که دارند در خلق موقعیت برای یکدیگر موفق عمل‌ کردند.

حضور آرمان رمضانی و پیمان بابایی روی نیمکت استقلال دو بازیکن با قابلیت‌های متفاوت را هم در شرایط مختلف در اختیار نکونام قرار می‌دهد تا در مواقعی که نیاز به حضور مهره‌های هجومی در زمین بود از آنها استفاده کند و به نظر می‌رسد که جنس آبی‌ها برای پنج هفته پایانی لیگ برتر جور خواهد بود!

دیگر خبرها

  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند