Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@23:00:45 GMT

شهر زیرزمینی سیاه پوش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۲۰۶۴

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالروز شهادت سیدالشهدا امام حسین (ع) برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود. ناطقان: سید مجتبی تقوی نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری ماه محرم با اعلام این خبر گفت: از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر ویژه برنامه‌های ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی مترو با هدف ارتقای سطح آگاهی و شناخت مسافران از سیره و زندگی ائمه معصومین (ع) و ایجاد فضای معنوی متناسب با این ایام با عنوان " با یاد تو شهر جان گرفته است" در سطح ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: فضای بصری ایستگاه‌های مترو، تمامی قطارها نیز با طرح‌های ویژه این ایام به ارائه خدمت و جابجایی مسافران می‌پردازند همچنین تمامی نمازخانه‌ها با استفاده از کتیبه‌های فرهنگی و ریسه‌ سیاه‌پوش و ورودی ایستگاه‌های مترو نیز با علامت پرچم عزا فضاسازی می‌شود.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه گفت:در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر(عج) نیز با همکاری موسسه فرهنگی وفاق سبز علوی با استقرار موکب حسینی از مسافران عزادار پذیرایی به عمل می‌آید. در این برنامه و در دهه اول ماه محرم بیش از 2000 دستمال اشک و بسته فرهنگی در میان مسافران توزیع می‌شود.

تقوی نژاد افزود: نمایشگاه عکس و پوستر شامل تصاویر مراسم عزاداری در نقاط مختلف کشورمان برپا می شود و با دعوت از گروه‌های هنری و انجمن مداحان و ضمن رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا برنامه‌های هم‌خوانی و مداحی در ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تولیدات سمعی و بصری تصریح کرد: برنامه‌های تولید شده در قالب موشن گرافی و کلیپ با عنوان "یاد تو" و  نذر جایگزین به منظور ترویج فرهنگ سنت حسنه نذری به صورت اهدای ماسک، کپسول اکسیژن و اهدای خون به افراد نیازمند از طریق نمایشگر قطارها و ایستگاه‌های مترو به نمایش گذاشته می‌شود همچنین محتوای رادیویی در قالب پادکست رادیو محرم شامل مجموعه سخنرانی‌ها، زندگی‌نامه شهدای والامقام کربلا و شعر و ویژه برنامه "بر آستان جانان" در ایستگاه‌های مترو پخش می‌شود و پایگاه مشاوره خانواده و مذهبی با عنوان " زندگی حسینی" به پاسخگویی به سوالات دینی و سبک زندگی با حضور کارشناسان حوزه خانواده‌ و امور مذهبی با ارایه مشاوره می‌پردازند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران در پایان گفت: در حوزه فضای مجازی نیز در بستر شبکه‌های اجتماعی و تارنمای متروپلاس روز شمار محرم و حسینیه مجازی در اختیار مخاطبان فرهنگی قرار دارد.
منبع: ایسنا برچسب ها: شهر زیرزمینی ، سیاه پوش ، مترو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهر زیرزمینی سیاه پوش مترو شرکت بهره برداری متروی تهران ایستگاه های مترو برگزار می شود ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903067

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه دهه کرامت
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد