Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، اسامی 15 بازیکن دعوت شده به اردوی مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا درحالی از تاریخ 21 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود که در فاصله 6 هفته مانده به آغاز مسابقات، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، اسامی 15 بازیکن بزرگسال دعوت شده به اردوی مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، تیم ملی والیبال ایران در گروه B رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است. ایران در اولین بازی خود در تاریخ 21 شهریورماه به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. ملی‌پوشان ایران در تاریخ 22 شهریورماه با تایلند دیدار می‌کنند و در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در تاریخ 23 شهریور مقابل پاکستان صف‌آرایی می‌کنند.

گفتنی است اردوی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از روز یکشنبه (24 مردادماه) آغاز می‌شود.

اسامی بازیکنان بزرگسال دعوت شده به اردوی قهرمانی آسیا به این شرح است:

میلاد عبادی‌پور
میثم صالحی
امیرحسین اسفندیار
اسماعیل مسافر
جواد کریمی
علی رمضانی
علی‌اصغر مجرد
رضا عابدینی
امیرحسین توخته
مهدی جلوه
صابر کاظمی
بردیا سعادت
محمدرضا حضرت پور
ابوالفضل قلی‌پور
امین اسماعیل‌نژاد

سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان را بهروز عطایی برعهده دارد.

اسامی سایر اعضای کادرفنی به این شرح است: مصطفی کارخانه (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی)، عظیم جزیده (مربی)، علی فرهادی(پزشک)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا قلی‌پور (ماساژور).

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با ادموند بزیک: علی کریمی اروپا متولد می شد، توپ طلا می گرفت فرهاد مجیدی خودش را در استقلال ابقا کرد! پایان کار داریوش شجاعیان در استقلال / غیر رسمی خواهر نیمار و تایید انتقال مسی به پاری سن ژرمن تجمع هواداران پاری سن ژرمن در اطراف پارک دو پرنس؛ همه در انتظار لیونل مسی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی بزرگسالان قهرمانی آسیا دعوت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان