Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@11:30:01 GMT

خرید بعدی میلان قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۲۴۵۵

خرید بعدی میلان قطعی شد

الساندرو فلورنزی، مدافع 30 ساله رم در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، نام الساندرو فلورنزی در برنامه های ژوزه مورینیو برای فصل بعد جایی نداشته و مدیران رم آماده فروش این بازیکن هستند. از طرف دیگر نشریه کالچومرکاتو مدعی شد میلان برای تکمیل بازیکنان خط دفاعی تنها به یک بازیکن دیگر نیاز دارد و آنها برای خرید یک مدافع راست جدید اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان بازگشت دیوگو دالوت به ایتالیا وجود ندارد و این مدافع پرتغالی به دلیل درخواست مالی بالای منچستریونایتد در این تیم باقی خواهند ماند.

 

 

حالا به نظر می رسد روسونری تمرکز خود را روی جذب الساندرو فلورنزی قرار داده و در آستانه خرید این مدافع ایتالیایی است. بازیکن 30 ساله پس از دوران قرضی موفقیت آمیز خود در پاری سن ژرمن به دنبال انتقال به یک باشگاه جدید بوده و خودش نیز خواهان پیوستن به میلان است. اخیرا پائولو مالدینی، مدیر ورزشی روسونری با آلساندرو لوچی، مدیر برتامه فلورنزی ملاقات کرده و طرفین در مورد شرایط شخصی این انتقال با یکدیگر توافق کرده اند. این مدافع ایتالیایی می خواهد به بازی در سری آ ادامه دهد و برای پیوستن به میلان تلاش می کند.

 

حالا مدیران میلان در حال حاضر در حال مذاکره با رم هستند. میلان می خواهد الساندرو فلورنزی را به صورت قرضی با بند خرید جذب کرده و در صورت صعود به لیگ قهرمانان در فصل بعد، قرارداد او را دائمی سازذ. مدیران جالوروسی نیز آماده فروش فلورنزی با این شرایط هستند و ممکن است این انتقال تا 48 ساعت آینده نهایی شود.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 آث میلان الساندرو فلورنزی آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 آث میلان الساندرو فلورنزی آ اس رم الساندرو فلورنزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • پرینت سه بعدی زره برای تبدیل گربه پشمالو به جنگجو! (فیلم)