Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:11:43 GMT

آغاز ساخت یک فضای آموزشی در شهر زرآباد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۲۵۰۴

آغاز ساخت یک فضای آموزشی در شهر زرآباد

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور ناوسالار دوم پاسدار سید مهدی موسوی فرمانده پایگاه امام علی (ع) چابهار نیرو دریایی سپاه و جمعی از مسوولین محلی،کلنگ ساخت یک فضای آموزشی در محله سول شهر زرآباد به زمین زده شد.

به گزارش ایسنا فرمانده پایگاه امام علی(ع)  نیروی دریایی سپاه چابهار در این مراسم،گفت: در سیل دی ماه 98 در جنوب سیستان و بلوچستان،قرارگاه جهادی این پایگاه جهت خدمت رسانی تشکیل و به یاری سیل زدگان شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناوسالار دوم پاسدار سید مهدی موسوی تصریح کرد: پس از سیل نیز جهت محرومیت زدایی قرارگاه جهادی پایگاه امام علی چابهار با کمک خیرین استانی و کشوری در مناطق محروم ورودی جدی پیدا کرد.

وی افزود: قطعا پروژه های محرومیت زدایی بیشتری در شهرستان زرآباد احداث خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زرآباد نیز در این مراسم،گفت: علم و دانش پایه و اساس پیشرفت هر منطقه ای است،فرزندان و آینده سازان این محله بهترین استفاده را از این فضای آموزشی خواهند برد.

مولوی یونس نهنگی تصریح کرد: این علم و دانش است که یک انسان را به کمالات می رساند و هم یک جامعه سالم را به همراه خواهد داشت.

صابری مسوول قرارگاه جهادی پایگاه امام علی (ع) چابهار نیز گفت: با احداث و راه اندازی مدرسه دو کلاسه محله شهر زرآباد 45 دانش آموز این محله از فضای آموزشی استاندارد برخوردار می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان فضای آموزشی پایگاه امام علی فضای آموزشی شهر زرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان