Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، اسامی ۱۵ بازیکن دعوت شده به اردوی مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا درحالی از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود که در فاصله ۶ هفته مانده به آغاز مسابقات، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، اسامی ۱۵ بازیکن بزرگسال دعوت شده به اردوی مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایران در گروه B رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

ایران در اولین بازی خود در تاریخ ۲۱ شهریورماه به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. ملی‌پوشان ایران در تاریخ ۲۲ شهریورماه با تایلند دیدار می‌کنند و در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در تاریخ ۲۳ شهریور مقابل پاکستان صف‌آرایی می‌کنند.

گفتنی است اردوی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از روز یکشنبه (۲۴ مردادماه) آغاز می‌شود.

اسامی بازیکنان بزرگسال دعوت شده به اردوی قهرمانی آسیا به این شرح است:

میلاد عبادی‌پور

میثم صالحی

امیرحسین اسفندیار

اسماعیل مسافر

جواد کریمی

علی رمضانی

علی‌اصغر مجرد

رضا عابدینی

امیرحسین توخته

مهدی جلوه

صابر کاظمی

بردیا سعادت

محمدرضا حضرت پور

ابوالفضل قلی‌پور

امین اسماعیل‌نژاد

سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان را بهروز عطایی برعهده دارد. اسامی سایر اعضای کادرفنی به این شرح است: مصطفی کارخانه (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی)، عظیم جزیده (مربی)، علی فرهادی(دکتر)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا قلی‌پور (ماساژور). انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عطایی بهروز عطایی بهروز عطایی تیم ملی والیبال ایران عطایی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده به اردوی قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی


ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد.

  با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، پس از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران(نایب قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان‌راد (مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

 
 

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!