Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: دیشب تعدادی از بیماران کرونایی علارغم اینکه به آنان گفته شد که بیمارستان‌های خصوصی هم خدمات می‌دهند و یا می‌توانند به بیمارستان‌های شهرستان‌های دیگر ارجاع داده شوند، اما موافقت نکردند و اصرار بر بستری در بیمارستان ولایت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد به مدت ۲ تا ۳ ساعت روی زمین خدمات گرفتند و سپس بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت:در حال حاضر ۷۵۰ بیمار کرونایی در بخش‌های دولتی و تامین اجتماعی بستری هستند که این نشان از شرایط بحرانی استان دارد.

نامدار افزود: اگر نتوانیم جلوی این اپیدمی را بگیریم قطعا طی روز‌های آینده وضعیت بدتر و خدمات به بیماران با کیفیت پایین ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: نتیجه استفاده نکردن ۷۰ درصد مردم از ماسک، برگزاری مراسم عروسی و عزا ورودی ۲۶۰ نفر بیمار کرونایی به بیمارستان‌ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: فردا از ظرفیت بیمارستان ارتش نیز برای پذیرش بیماران کرونایی استفاده خواهد شد.

نامدار درباره راه اندازی بیمارستان صحرایی هم افزود: این بیمارستان با ۳۰ تخت و همکاری ارتش آماده راه اندازی است.

وی افزود: در کنار اضافه کردن تخت‌ها و بیمارستان‌ها نیاز به نیروی تخصصی هم داریم که همه نیرو‌های تیم کادر درمان در حال حاضر مشغول هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا کنون ۷ هزار دز واکسن به استان تحویل داده شده است، اما از مردم می‌خواهیم که هر واکسنی که به دستشان می‌رسد، تزریق کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی ویروس کرونا آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد