Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جام حافظان سلامت که با شعار حافظان سلامت، قهرمانان وطن توسط گروه وطن زرین برگزار می‌شود چهارمین روز خود را پشت سرگذاشت تا تعیین قهرمان اخرین روز مسابقات موکول شود.

در اولین مسابقه چهارمین روز از جام حافظان سلامت دو تیم وطن زرین و مدیران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این مسابقه تیم وطن زرین توانست با نتیجه پرگل ۶ بر صفر حریف خود را شکست دهد و با ۹ امتیاز و با تفاضل گل مثبت ۷ بالاتر از استقلال در صدر جدول قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مدیران نیز با کسب یک امتیاز و تفاضل گل منفی ۱۰ در قعر جدول قرار دارد.

دومین مسابقه به دیدار تیم های استقلال و ستارگان هنر اختصاص داشت که در نهایت با برتری ۳ بر یک به سود آبی پوشان به پایان برسد.

استقلالی ها با کسب این پیروزی ٩ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم وطن زرین در رتبه دوم جدول قرار گرفتند و برای کسب قهرمانی امیدوار به لغزش تیم وطن امروز در دیدار مقابل ستارگان هنر در روز پایانی مسابقات خواهند بود.

اخرین دیدار سومین روز مسابقات حافظان سلامت نیز بین دو تیم رسانه ورزش و پرسپولیس برگزار شد که در پایان سرخپوشان توانستند با کسب نتیجه ٢ بر یک یاران عادل فردوسی پور را شکست دهند و اولین پیروزی خود را در این مسابقات کسب کنند.

از جمله حواشی این مسابقه تقدیر وطن دوست، از از تیم رسانه ورزش به مناسب روز خبرنگار و به ویژه عادل فردوسی پور بود. همچنین پرسپولیسی ها ٢ پیراهن به رنگ قرمز را که روی یکی از آن ها عبارت رسانه بازوی ورزش و روی دیگری نام عادل فردوسی پور حک شده بود به تیم فوتبال رسانه ورزش هدیه کردند.

بیشتر بخوانید: لژیونر ناموفق در لیست خرید تابستانی پرسپولیس

۲۵۱ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عادل فردوسی پور باشگاه پرسپولیس عادل فردوسی پور عادل فردوسی پور حافظان سلامت وطن زرین تیم وطن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در ۳ حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

ورزش‌‎های دیجیتال و فیجیتال در ۳ سطح /دانشگاهی، استانی و ملی

۱- دیجیتال «فیفا ۲۰۲۴، E-football»،

۲- فیجیتال «مینی فوتبال فیجیتال، مینی بسکتبال فیجیتال»

۳- حرکتی «kinect» «دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، رزمی»

ورزش‌های رباتیک در ۲ سطح / استانی، ملی/

۱- مسابقات ربات‌های واقعی «مسابقه خودرو‌های خودران، مسابقه فوتبال اندازه کوچک، مسابقه دوی ربات‌های انسان نما»

۲- مسابقات شبیه سازی «مسابقه شبیه سازی فوتبال ۳ بعدی، مسابقه شبیه سازی خودرو‌های خودران»

۳- مسابقات لیگ نوآوری و خلاقیت «طراحی و ساخت ربات‌های صخره نورد، شناگرو ایده‌های آزاد»

فناوری و نوآوری در ورزش

۱- تحلیل‌های عملکردی در سطح ملی «تحلیل داوری صحنه‌های ورزشی، پیش‌بینی درصد مالکیت توپ در مسابقه، تحلیل بیومکانیکی و آسیب شناسی فعالیت ورزشی»

۲- طراحی و برنامه‌نویسی در دو سطح استانی و ملی «طراحی اپلیکیشن ورزشی، طراحی صنعتی محصول ورزش، شبیه سازی الکترونیکی ابزار ارزیابی در ورزش»

گفتنی است؛ ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی با امکان ثبت‌نام کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم