Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@08:55:11 GMT

امیر قلعه‌نویی سه ماه محروم شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۲۷۳۲

امیر قلعه‌نویی سه ماه محروم شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی  رای خود را در خصوص سرمربی  و مربی تیم گل گهر سیرجان اعلام کرد. رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:
در خصوص تخلفات انتسابی به امیر قلعه نوعی و سعید الهوویی به ترتیب سرمربی و مربی تیم گل گهر سیرجان مبنی بر نشر اکاذیب و توهین از طریق بیان مطالبی در مصاحبه های بعد از بازی بین دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال تهران در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ از سوی نامبردگان و همچنین پس از اخراج سعید الهویی از مسابقه علیه داوران مسابقات ، فدراسیون فوتبال و اعضای تیم استقلال با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله بیانات  قلعه نوعی از قبیل (در این ۴۰ سال فقط چیزی که بوده ظلم بوده و ظلم بوده و ظلم و نمونه اش را در فوتبال هم می بینیم ما هم لقممون سالمه و هم نطفمون و عین خیلی ها نیست که این نونها را خورده باشیم) و اظهارات سعید الهویی از قبیل (به داور بازی و استقلال با هم تبریک می گویم ، امروز فوتبال روی کثیف خودش را به ما نشان داد) و بدرفتاری ایشان پس از اخراج از زمین مسابقه و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلفات انتسابی به مشارالیهما محرز و مسلم تشخیص و با لحاظ تعدد و تکرار تخلفات آنها مستند به مواد ۷۱ ، ۹۲ و ۱۱۷ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷  امیر قلعه نوعی به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات رسمی فوتبال در فصل آتی و پرداخت سه میلیارد ریال جریمه نقدی ، سعید الهویی به دو ماه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات رسمی فوتبال در فصل آتی و پرداخت مبلغ  سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه گل گهر سیرجان نیز با توجه به تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رأی صادره با رعایت بند ۴ ماده ۱۰۳ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می باشد .ضمناً باشگاه گل گهر سیرجان در پرداخت جرایم نقدی قلعه نوعی و الهوویی نیز دارای مسئولیت تضامنی است. 

۲۵۲ ۲۵۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه گل گهر سیرجان امیر قلعه نویی باشگاه گل گهر سیرجان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گل گهر سیرجان قلعه نوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

به گزارش ورزش‌سه، مرحوم محمود حریری چهره نامدار و تاثیرگذار فوتبال رفسنجان بنیانگذار باشگاه سپاهان اصفهان بوده که نقطه پيوند تاريخى فوتبال دو شهر رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود و در یکی از آرامگاههای قدیمی شهر رفسنجان مدفون است.

محرم نويدكيا كاپيتان و سرمربى سابق سپاهان كه هدايت مس رفسنجان را بر عهده دارد حالا به نوعی نماد مشترك فوتبال رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود.

ویدئو: 331447

سرمربی مس پس از دیدار با اعضای خانواده مرحوم حریری در رفسنجان گفت:«ما سپاهانی‌ها خودمان را مدیون آقای حریری می‌دانیم و چیزهای زیادی در خصوص ایشان شنیده‌ایم. این شخصیت بزرگ فوتبال رفسنجان تاثیر قابل توجهی در فوتبال اصفهان داشته و به نوعی پدر معنوی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود. ایشان نقطه اشتراک فوتبال در دو شهر رفسنجان و اصفهان هستند که باشگاه سپاهان را تاسیس کردند و زحمات زیادی برای فوتبال شهر رفسنجان کشیدند. بسیار خوشحالم که امروز در این شهر و در کنار مزار چنین شخصیتی حضور دارم.»

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال