Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:49:10 GMT

ظرفیت شبکه دیتا استان از 143 به 280 گیگ رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۲۸۶۲

ظرفیت شبکه دیتا استان از 143 به 280 گیگ رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز حسن بیگی مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان ایلام ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در ایلام گفت: وسایل اصلی ارتباطات کل کشور( ارتباطات بین استانی، اینترنت سطح کل کشور، شبکه فیبر نوری کل کشور و ارتباطات بین‌الملل) توسط زیرساخت تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه پایداری شبکه از مهم‌ترین اقداماتی بود که به درستی مدیریت شد افزود: شیوع کرونا اتفاق غیر منتظره‌ای بود که فشار زیادی را به شبکه وارد کرد که با هوشیاری و اندیشیدن تمهیدات لازم توانستیم بر مشکلات فایق آییم و ظرفیت شبکه در بازه زمانی دو ماهه به ۲/۵ برابر در سطح کشور افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان ایلام گفت: پروژه سیگنال رسانی که در دولت یازدهم مربوط به اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به خدمات مبتنی بر ماهواره‌های خارجی بود و به نتیجه نرسیده بود بالاخره انجام پذیرفت و در استان ایلام در ۱۳ نقطه با هزینه ۱۳ میلیارد تومان تمام استان را مورد پوشش قرار داد.

وی ادامه داد: ۴۴۰ کیلومتر پروژه اجرای شبکه فیبر نوری به صورت ۲ کابل موازی و در خلاف جهت مسیر قبلی در ۶ مسیر مختلف( ایلام- ایوان، ایلام- مهران، مهران- بازچه مرزی، مهران- دهلران، دهلران- دشت عباس و ایلام- بدره) با ظرفیت ۴ برابر ریشتر انجام شد.

حسن‌بیگی با اشاره به اینکه ۳ ترابیت ظرفیت شبکه رادیویی داریم گفت: ظرفیت شبکه دیتا ۱۴۳ گیگ بوده که اکنون به ۲۸۰ گیگ رسیده که تقریبا ۲ برابر شده است که یک پنجم این ظرفیت(۵۰ گیگ اختصاصا) به شهرستان مهران اختصاص داده شده است که بتواند در اربعین پوشش مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام اینترنت ارتباطات شبکه ظرفیت شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را ویژه انتشار در نمایش خانگی تولید کند.

به گزارش همشهری آنلاین، به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد