Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@15:37:15 GMT

تشکیل کمیته حقوقی صیانت از سلامت در استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۲۹۸۷

تشکیل کمیته حقوقی صیانت از سلامت در استان تهران

استاندار تهران از تشکیل کمیته حقوقی صیانت از سلامت در این استان خبر داد و گفت: صنوف متخلف به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی ظهر دوشنبه و پس از جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه روند مراجعه بیماران سرپایی و نیز بیماران بستری و فوتی کرونا را در استان تهران شاهد هستیم و رابطه معناداری نیز بین کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با افزایش ابتلاء به کرونا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس مصوب شد، کمیته حقوقی صیانت از سلامت افراد جامعه در استان تهران و با حضور نماینده دستگاه‌های قضائی و انتظامی و محوریت معاونت بهداشتی ستاد کرونا استان تشکیل شود، تا صنوف و نیز دستگاه‌هایی که نسبت به اجرا پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم ندارند، پایش شوند.

استاندار تهران گفت: ما در پاساژها، پایانه‌های مسافربری درون و برون شهری، تالاردارها، رستوران‌ها و… هر هفته شاهد کاهش فاصله گذاری اجتماعی هستیم، در جلسه مصوب شد، به این اصناف اخطار کتبی داده شود و اگر همچنان بی توجهی به رعایت پروتکل‌ها تداوم داشته باشد، به دستگاه قضائی معرفی شوند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو دستگاه قضائی استان تهران انوشیروان محسنی بندپی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف