Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@11:25:01 GMT

عکس/ پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۳۰۸۱

آیین سنتی اذن عزا با حضور نمایندگان هیات‌های مذهبی از سراسر کشور، آستان قدس رضوی و خادمان بارگاه منور امام رضا (ع) برگزار شد که به نشانه اعلام آغاز ماه محرم است.

پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع) پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا(ع).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو آستان قدس رضوی حرم امام رضا مراسم ماه محرم سیاه پوشی پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مرحله نهایی مسابقات جام پرچم شهرستان شهرکرد، تیم امید مرغملک با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهدای روستای خوی را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و به مسابقات استانی راه یافت.

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • دو بنای همشکل در ایران و ترکمنستان را بشناسید
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم