Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علمدار» نام آهنگ مناسبتی علیرضا ساوه شمشکی است که همزمان با آغاز محرم ۱۴۰۰ رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، نوای علمدار بر گرفته از یک نوحه قدیمی و مشهور است که علیرضا ساوه شمشکی، خواننده آن درباره ساخت آن گفت: انگیزه اصلی در تسریع ساخت این آهنگ و ارائه آن برای محرم سال جاری، درگذشت یکی از هنرمندان و بزرگان تعزیه شمشک در آستانه محرم بود و سابقه طولانی زنده یاد حمیدرضا کیا شمشکی در اجرای مراسم تعزیه، دلیلی شد تا این آهنگ مناسبتی را برای محرم ۱۴۰۰ آماده کرده و به روح این هنرمند فقید و دوستداران اهل بیت تقدیم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره دست اندرکاران ساخت این قطعه گفت: تنظیم، ملودی و آهنگسازی کار بر عهده محسن زیرک بوده و همچنین بخش طراحی، عکس و کلیپ را مجید و حسین کاظمی، نعمت‌اله کیا شمشکی و عرفان ساوه شمشکی عهده‌دار بوده‌اند.

دانلود آهنگ مناسبتی «علمدار» از ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ از طریق سایت‌های معتبر موسیقی، قابل دسترس همگان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرم موسیقی مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس