Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@05:04:50 GMT

واکنش همسر لیونل مسی به جدایی از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۳۲۰۹

واکنش همسر لیونل مسی به جدایی از بارسلونا

آنتونلا روکوتسو همسر لیونل مسی با انتشار پستی در اینستاگرام به حمایت از همسرش پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیونل مسی روز گذشته رسما با بارسلونا وداع گفت و دیگر باید منتظر انتشار خبر پیوستن او به پی اس جی باشیم. مسی پس از 17 فصل بازی در تیم اول بارسا حالا چالشی دیگر را تجربه خواهد کرد و سال های پایانی فوتبالش در پاریس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم خداحافظی لیونل مسی منقلب کننده بود و او در ابتدا اشک می ریخت و توان صحبت کردن نداشت. بسیاری از هواداران بارسا نیز حال و روز مشابه لیونل مسی را داشتند.

ساعاتی پس از مراسم، آنتونلا روکوتسو همسر مسی در حساب اینستاگرام خود نوشت:« چقدر دشوار است که این همه سال خوب در بارسلونا را بتوان تنها در چند خط توضیح داد. با خانواده به عنوان پایه و اساس همه چیز، قدرتمندتر از قبل به میدان خواهیم رفت. هر جا بروی، باهم خواهیم بود ولی همیشه رو به جلو. عاشقت هستم.»

آنتونلا همراه با سه فرزندنش تیاگو، متئو و چیرو، در مراسم لئو مسی حضور داشت و مثل همسرش لحظات سختی را تجربه کرد. بارسلونا برای سال ها خانه او بود ولی اکنون باید به پاریس برود.

نکته جالب پاسخ خواهر نیمار زیر این پست آنتونلا بود که برایش نوشت:«به شما خوش آمد می گویم» تا دیگر تردیدی باقی نماند که مقصد بعدی پاریس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیونل مسی فوتبال بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!