Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۸ مردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۹۷ کیلو حشیش با همکاری پلیس فارس و البرز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز ۱۹۷ کیلو حشیش در بازرسی از یک خودرو وانت مزدا کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، دیروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سوداگر مرگ قصد انتقال یک محموله تریاک از "کرمان" به "شیراز" دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور سروستان-شیراز اعزام و یک دستگاه وانت مزدا متعلق به قاچاقچی مشاهده و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با توجه به تاریکی هوا راننده با به جا گذاشتن خودرو متواری شد، تصریح کرد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از وانت مزدا ۱۹۷ کیلو حشیش کشف کنند.

سردار حبیبی خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری راننده قاچاقاچی با جدیت ادامه دارد.

دستگیری پزشک قلابی با ۶ میلیارد کلاهبرداری در فارس

رئیس پلیس آگاهی فارس استان از دستگیری پزشک جراح قلابی که ۶ میلیارد از مردم کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی با هویت و مدارک جعلی در امورات تخصصی پزشکی (جراحی پلاستیک) پس از جلب اعتماد مراجعین خود، اقدام به جراحی باز در اماکن زیر زمینی (غیر مجاز و غیر استاندارد با خطرآفرینی بالا) برای افراد می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد که این متهم در چند استان دیگر از جمله تهران، یزد و یاسوج نیز با همین ترفند اقدام به اغفال و کلاهبرداری از مردم کرده است، افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: متهم در بازجویی‌های تخصصی به جرم ارتکابی اعتراف و اعلام کرد فاقد هرگونه مجوز و پروانه در امور پزشکی بوده و فقط مدتی به عنوان دستیار پزشک جراح زیبایی فعالیت داشته و به صورت تجربی اقدام به عمل افراد می‌کرده است.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص ۴ همدست متهم دستگیر و تعدادی از شاکیان نیز شناسایی شدند، افزود: این افراد با این روش مبلغ ۶ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند.

او به شهروندان هشدار داد: کلاهبرداران افرادی سود جو هستند که از سادگی مردم سوء استفاده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، بنابراین در برخورد با این افراد هوشمندانه رفتار و قبل از هر اقدامی تحقیقات لازم از مراجع مربوطه را به عمل آورند.

دستبند پلیس کازرون بر دستان سارق منزل و احشام

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و احشام با ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل و احشام در سطح شهر و روستا‌های اطراف کازرون، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۴ فقره سرقت از منزل و احشام اعتراف کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ زراعتیان به شهروندان توصیه کرد هنگام خروج از منزل به مدت طولانی حتما به همسایگان یا نزدیکان قابل اعتماد خود اطلاع داده و از گذاشتن طلاجات به مقدار زیاد در خانه خودداری کنند.

کشف تریاک در بین شعله‌های آتش

فرمانده انتظامی شهرستان رستم گفت: ماموران این فرماندهی موفق شدند در بین شعله‌های آتش ۳۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ قربانعلی روستا بیان کرد: بامداد امروز مأموران پلیس امنیت عمومی "رستم" هنگام کنترل محور‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس به سرعت خود ادامه داد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا خودرو را آتش زد و متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "رستم" با بیان اینکه مأموران با اقدامات پلیسی موفق شدند در میان شعله‌های آتش ۳۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کنند، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد.

کشف ۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از کشف ۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی اظهار داشت: در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاق کالای دخانی، مأموران انتظامی پاسارگاد حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس ۶۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه ارزش سیگار‌های مکشوفه بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دوچرخه‌های قاچاق به فروش نرسیدند

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف ۱۶ دستگاه دوچرخه قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی قیروکارزین حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پ‍‍ژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو موفق شدند ۱۶ دستگاه دوچرخه خارجی قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

گلخانه محل اختفاء قاتل و برادرش بود

فرمانده انتظامی استهبان گفت: قاتل به همراه برادرش در یک گلخانه در شهرستان "حاجی آباد" از توابع هرمزگان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در ۲۰ خردادماه امسال در بلوار امام علی شهرستان استهبان و متواری شدن متهمان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند ۲ برادر ۳۱ و ۳۹ به دلیل اختلاف ملکی با دو قبضه اسلحه شکاری به سمت ۲ برادر تیراندازی و منجر به قتل یکی از آنان (۳۶ ساله) و مجروحیت دیگری شد‌ه است.

فرمانده انتظامی استهبان  بیان کرد: ماموران این فرماندهی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهمان از این شهرستان متواری و در یک گلخانه در حاجی‌آباد هرمزگان مخفی شده‌اند.

سرهنگ اکبرپور با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ نیابت به حاجی آباد اعزام شدند، گفت: با همکاری کارکنان آن شهرستان متهمان در یک عملیات ضربتی در یک گلخانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ قبضه اسلحه شکاری به کار رفته در صحنه قتل کشف شد، گفت: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

در قطعات استوانه‌ای شکل تریاک جاساز بود

فرمانده انتظامی داراب گفت: ماموران این فرماندهی موفق شدند در بازرسی از یک سواری پژو سه قطعه استوانه‌ای شکل حامل ۲۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی داراب هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی کلانتری "۱۲ برق" موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۳ قطعه استوانه‌ای شکل حامل ۲۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب بیان کرد: در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری اعضای باند سارقان در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۴ سارق که به صورت باندی در بخش "کامفیروز" اقدام به سرقت می‌کردند خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی از محلات مرودشت، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش کامفیروز قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در این خصوص ۴ سارق حرفه‌ای که اعضای یک باند بودند را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۴ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، منزل، موتورسیکلت، دوچرخه و احشام اقرار کردند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ زینلی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کشف احشام قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۲۱ راس دام قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به دو دستگاه پژو ۴۰۵ حامل احشام مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروها، ۲۱ راس احشام قاچاق که با هدف انتقال به استان‌های مرزی بارگیری شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه ارزش احشام قاچاق مشکوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: ۲ نفر در این رابطه تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از توقیف یک سواری پژو پارس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "آباده" در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "شیراز-اصفهان" به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۳۹ عدد ایربگ، ۱۴۸ عدد سنسور اکسیژن و گاز و ۹۱ عدد موتور، کلید و چرخ دنده بالابر شیشه خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث فارس صورت ویژه در دستور کار فرمانده انتظامی شهرستان تحویل مراجع قضائی شد ریال برآورد شده برای بررسی بیشتر سیر مراحل قانونی ماموران انتظامی خودرو های عبوری عبوری به یک اقدامات فنی ماموران پلیس سارق حرفه ای منزل و احشام یک سواری پژو موفق شدند میلیون ریال یک سواری پلیس آگاهی مشکوک و آن پلیس فارس حین کنترل قرار گرفت فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس

 مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز 

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در انبار متروکه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران کلانتری ۲۵ شریف آباد از دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انباری متروکه مطلع شدند.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: مبارزه جدّی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو سوخت قاچاق از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

فرمانده انتظامی خفر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حجت‌اله احمدیان فرمانده انتظامی خفر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

جانشین فرمانده انتظامی داراب از کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و توقیف ۳ دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالکریم ساسانی جانشین فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

سرهنگ ساسانی با بیان اینکه در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد