Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس در نامه‌ای که مهر "آنی" روی آن درج شده از کمیسیون بهداشت و درمان خواست با تشکیل جلسه فوری، ظرف ۴۸ ساعت راهکار‌های کارشناسی مدیریت موج جدید کرونا که باعث افزایش آمار فوت شدگان و فشار زیاد به کادر درمان و ظرفیت‌های نظام سلامت شده است را به دولت و ستاد ملی کرونا اعلام و با جدیت بیشتر بر روند عملکرد نهاد‌های مسئول نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خانه ملت، محمدباقر قالیباف عصر امروز (دوشنبه ۱۸ مردادماه) در نامه‌ای خطاب به حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دستورات فوری برای نظارت بر عملکرد نهاد‌های مسئول در مدیریت کرونا به خصوص روند واکسیناسیون و کنترل موج جدید این بیماری صادر کرد.

متن این نامه که با مهر "آنی" صادر شده به شرح زیر است:

"با توجه به اوج‌گیری جدید شیوع ویروس کرونا، تحت فشار قرار گرفتن ظرفیت‌های نظام سلامت، فشار زیاد کاری به کادر جهادگر درمان، وضعیت نگران کننده میزان مراجعه به مراکز درمانی برحسب گزارش‌های میدانی، همچنین روند صعودی آمار فوت شدگان روزانه لطفا به صورت فوری جلسه ویژه کمیسیون بهداشت و درمان را تشکیل داده و ظرف ۴۸ ساعت نظر کارشناسی خود مبنی بر راهکار‌های مدیریت موج جدید شیوع ویروس کرونا را جمع بندی و به دولت مستقر و ستاد ویژه کرونا اعلام کنید. همچنین گزارش نهایی را در اسرع وقت در صحن مجلس قرائت فرمایید. انتظار می‌رود کمیسیون بهداشت و درمان به طور روزانه وضعیت شیوع کرونا را با جدیت بیشتر برسی کرده و در تعامل با ستاد ملی کرونا و حسن عملکرد نهاد‌های مسئول به ویژه در خصوص روند واکسیناسیون بر حسب وظیفه قانونی خود نظارت کنند. "

بیشتر بخوانید: قالیباف: بدون نقش‌آفرینی خبرنگاران نظام مردم‌سالاری محقق نمی‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: محمدباقر قالیباف کرونا در ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف کرونا در ایران کمیسیون بهداشت و درمان موج جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود

استاندار لرستان گفت: مسائل و انتظارات برای ثبت جهانی قلعه باید تا مردادماه نهایی و مرتفع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،  ابوطالب شفقت عصر امروز در حاشیه بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: تا قبل از این که تیم بازرسی برای ثبت جهانی از مجموعه قلعه فلک‌الافلاک بازدید کند فرصت داریم شرایط ثبت را به وجود آوریم که تا مرداد ماه خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم و ثبت جهانی، این اثر ارزشمند مورد بهره‌برداری مردم جهان قرار گیرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: این منطقه گردشگری و تاریخی شناسنامه قوم لر و لرستان است و استحکام‌بخشی، آزاد‌سازی حریم و ثبت جهانی قلعه فلک افلاک به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شفقت با بیان اینکه ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک یکی از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به لرستان است گفت: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و آزادسازی اطراف قلعه به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد. 

وی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از موارد توسط وزارتخانه در تهران برطرف می‌شود، امیدواریم به زودی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به لرستان سفر کرده و از نزدیک در جریان روند امور قرار گیرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت