Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه های مناسبتی کانال اردوی شبکه سحر درایام محرم به شرح زیر است.

به گزارش برنا؛ ویژه برنامه های مناسبتی کانال اردوی شبکه سحر درایام محرم بدین شرح است:

تولید ویژه برنامه ترکیبی جدید «شهسواران کربلا» به تهیه کنندگی حسن سیف اللهی در 10 برنامه 50 دقیقه ایی با حضور کارشناسان مذهبی ضمن تشریح وقایع کربلا در هر برنامه به معرفی یاران باوفای امام حسین علیه السلام و خصیصه های معرفتی آنان می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرودن اشعاری در مدح دلاوری ها و مظلومیت سید و سالار شهیدان و خانواده ایشان توسط شاعران و مداحان اردوزبان و نریشن از آداب و رسوم کشورهای مختلف در چگونگی برگزاری مراسم های سوگواری ایام محرم از بخش های این ویژه برنامه است. لوکیشن این برنامه در کوچه های بنی هاشم و فاطمیه ضبط شده و حال وهوای وقایع آن زمان را به مخاطب انتقال می دهد.

پخش سریال «زمانی برای عاشقی» با موضوع ارادت ایرانیان به عزاداری در ایام محرم  و ساخت ابزارآلات عزاداری و نیز تعزیه خوانی از اول محرم از کانال اردوی شبکه سحر.

 ارادت ایرانیان به اهمیت برگزاری مراسم سوگواری برای شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش درسریال تلویزیونی «زمانی برای عاشقی» هر شب ساعت 22 به وقت تهران از کانال اردوی شبکه سحر به تصویر کشیده می شود.

داستان زندگی پیامبر اسلام (ص) از زبان سلمان فارسی در انیمیشن « آخرین فرستاده» برای کودکان اردو زبان شبکه سحر پخش می شود.

سریال تلویزیونی «پرده نشین» کاری از بهروز شعیبی با موضوع کارکردها و اثر گذاری روحانیون در زندگی مردم و سبک زندگی ایرانی – اسلامی از اول محرم جایگزین سریال گذر از رنج ها می شود. زمان پخش این مجموعه تلویزیونی با مدیریت دوبلاژ سید محمود رضوی هر روز ساعت 16 به وقت تهران است.

تجربه تحولات شگرف درونی جوانان در حرکت به سمت کمال در مجموعه «لاک جیغ تا خدا» برای اردو زبانان شبکه سحر تشریح می شود. در این برنامه همچنین تلاش شده، روایتی متفاوت از احوالات درونی بانوانی که به تازگی به تحول درک و شناخت از نقش و جایگاه زن مسلمان، حجاب و.... رسیده اند و در تغییر تدریجی با انتخاب پوشش چادر محجبه شده اند، داشته باشد.  

 «از لاک جیغ تا خدا» به تهیه کنندگی هاشم تفکری بافقی و زبانگردانی ایمان صالحی در این ایام هر روز ساعت 19 به وقت تهران از کانال اردو پخش خواهد شد.

 ویژه برنامه محرمی دیگری با نام « دهمین روز» با هدف پاسخگویی به شبهات مطرح شده درخصوص فلسفه و چگونگی قیام امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت برای مخاطبان این کانال پخش می شود.

«دهمین روز» به کارگردانی و مدیریت تصویربرداری محمدحسین بزرگیان، تصویر بردار دوم؛ مسلم گودرزی و تهیه کنندگی محمد مصری پور هر روز ساعت 16 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از کانال اردو پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محرم کربلا امام حسین خانواده مداحان آداب و رسوم عزاداری انیمیشن کودکان سبک زندگی حجاب پوشش فلسفه تلویزیون ایام محرم کانال اردوی شبکه سحر ویژه برنامه های مناسبتی کانال اردوی شبکه سحر کانال اردو وقت تهران ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه ساعت 23 روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید