Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جان کربی  سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در اظهاراتی در کنفرانس خبری پنتاگون نسبت به اوضاع حاکم در افغانستان هشدار داد و گفت: وضعیت در افغانستان در مسیر صحیحی نیست و آمریکا همچنان به حمایت از نیرو‌های دولتی افغانستان ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: این حمایت ادامه دارد، اما تمرکز ما در حقیقت تکمیل و پایان یافتن خروج از افغانستان تا پایان ماه جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کربی درادامه با اشاره به تداوم حملات هوایی آمریکا به طالبان پس از ۳۱ آگوست یعنی در تاریخ پایان خروج آمریکا از افغانستان، گفت: من درباره آنچه که قرار است پس از این تاریخ رخ دهد، گمانه زنی نخواهم کرد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ادامه داد: این امر و حمایت ما از نیرو‌های امنیتی افغانستان با حملات هوایی امکان پذیر است، زیرا ارتش افغانستان بر طالبان برتری دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا عمیقا نگران اوضاع امنیتی در افغانستان است، افزود: ارتش افغانستان باید از برتری خود در مقابل طالبان استفاده و رهبری خود را اعمال کنند.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا افزود: درصورتی که نیرو‌های امنیتی افغانستان در برابر طالبان جنگی انجام نمی‌دهند، آمریکا قادر نیست تا کمک چندانی در این راستا کند.

آمریکا و ناتو پس از چند سال حضور در خاک افغانستان در حالی به دنبال خروج از خاک این کشور هستند که شبه نظامیان طالبان در ماه‌های گذشته بخش‌های زیادی از شهر‌ها و روستا‌های این کشور را دوباره به کنترل خود درآوره اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان کربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است.

کد خبر 847485 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن راهپیمایی ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • آمریکا نباید از خط‌قرمزها عبور کند
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • تحریم های آمریکا ظالمانه است