Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@04:38:37 GMT

تجمع مخالفان واکسن در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۳۷۸۰

تجمع مخالفان واکسن در انگلیس

گروهی از کسانی که گفته می‌شود با تزریق واکسن کرونا مخالف هستند به مقر سابق رسانه دولتی انگلیس حمله کرده و تلاش کردند وارد ساختمان شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسانه‌ها عصر دوشنبه به وقت تهران از حمله گروهی از مخالفان ضد واکسن کرونا در انگلیس به مقر سابق رسانه دولتی انگلیس، «بی‌بی‌سی» در لندن خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه گاردین نوشته تظاهرات‌کنندگان گمان می‌کردند که ساختمانی که به آن حمله کرده‌اند مقر اصلی «بی‌.بی‌.سی» است در حالی که این مقر نزدیک به یک دهه پیش منتقل شده. گاردین نوشته ساختمانی که معترضان به آن حمله کرده‌اند «مرکز تلویزیون» در غرب لندن است که عمدتاً شبکه آی.‌تی‌وی از آن برای ضبط برنامه‌هایش نظیر «صبح بخیر بریتانیا» و «صبح امروز» استفاده می‌کند.

فیلمی که از این اعتراضات منتشر شده است نشان می‌دهد که گروهی از تظاهرکنندگان تلاش می‌کنند با وجود استقرار شدید پلیس وارد این ساختمان شوند.

در بخشی از این تظاهرات جمعیت شروع به سر دادن شعار «شرم بر شما» کردند. پلیس لندن مدعی شده معترضان در این تجمع دستگیر نشده‌اند. روزنامه «دیلی میل» نیز از برخورد پلیس با تظاهرکنندگان در این حادثه خبر داد.

گروهی از افرادی که در این تجمع شرکت کرده‌اند با تزریق واکسن به کودکان مخالف هستند. رسانه‌ها گزارش داده‌اند قرار است به زودی به کودکان بدون اجازه والدین آنها واکسن تزریق شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسن کرونا بی بی سی ویروس کرونا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه

 دانشجویان و استادان دانشگاه میبد با تجمع در این دانشگاه، خشونت نظامیان کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه استادان و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سرداده و خشم و انزجار خود را از این جنایت‌ها اعلام کردند.

آنان تأکید کردند کشور‌هایی که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند، نه تنها در برابر کشتار مردم مظلوم در غزه سکوت کرده بلکه دانشگاهیانی که این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند، را قلع و قمع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه