Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ملایر و مسئول کانون عکاسان ملایر گفت: مدال طلای ‏فیاپ هشتمین جشنواره بین المللی عکس خیام به عکاس انجمن سینمای جوانان ملایر تعلق گرفت. ‏

امید وفایی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مدال طلای فیاپ هشتیمن جشنواره بین المللی عکس خیام در بخش عکس مینیمال به " امین فیاضی" از عکاسان خوش آتیه کانون عکاسان ملایر و انجمن سینمای جوانان ملایر تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: هر ساله جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان جهان و به‌ منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام ، دانشمند، فیلسوف و شاعر بزرگ ایرانی، توسط نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وفایی با بیان اینکه کلوپ عکس فوکوس، وابسته به مؤسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» بوده و نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی، فیاپ است، اظهارکرد: جشنواره بین‌المللی عکس خیام، با مجوز فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) (با شماره مجوز ۵۲۴/۲۰۲۰)، و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) (با شماره مجوز ۴۶۹-۲۰۲۰) است.

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ملایر با اشاره به اینکه عکس‌های راه‌یافته به این جشنواره، با ثبت در آرشیو FIAP و PSA به‌نام عکاس، برای دریافت القاب FIAP و PSA نیز محاسبه می‌شود، ادامه داد: با اعلام نتایج هشتمین جشنواره بین المللی عکس خیام، مشخص شد،عکاسان کانون عکس ملایر و انجمن سینمای جوانان ملایر شامل حسین ستوده، امین فیاضی، اکبر احمدی، میثم عبدلی، رها احمدی، الهام پارسایگانه از کانون عکاسان ملایر دارای آثار پذیرفته شده هستند.

وی افزود: از این میان آثار پذیرفته شده یک اثر از امین فیاضی در بخش مینیمال کاندیدا شد و در  نهایت با برگزاری مجازی اختتامیه جشنواره، مدال طلای فیاپ در این بخش  به امین فیاضی رسید.

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ملایر خاطرنشان کرد: کانون عکاسان کار خود را از سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی آغاز و تا به امروز با عضو گیری و آموزش بیش از ۲۵۰ نفر از علاقمندان به عکاسی توانسته است عکاسان خوبی را در رشته‌های مختلف عکاسی به جامعه عکاسی کشور معرفی کند.

وفائی گفت: این کانون با برگزاری تورها، کلاس‌های و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مختلف سهم بسزایی در ارتقای دانش عکاسی در استان همدان و غرب کشور ایفا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری عكاسي جشنواره عکس خیام شهر ملایر جشنواره بین المللی عکس خیام انجمن سینمای جوانان کانون عکاسان مدال طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  به دست آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی