Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از پیدا شدن دومین جسد فرد مفقود شده در جریان وقوع سیلاب کلیبر خبر داد.

محمدباقر هنربر دوشنبه شب در گفت‌وگوی خبری، با اشاره به گزارش مفقودی سه نفر در وقوع سیلاب روز یکشنبه کلیبر، اظهار کرد: جسد نوجوان ۱۲ ساله صبح روز دوشنبه در منطقه اسبهار پیدا شده و پیکر فرد مفقودی دیگر نیز حوالی ساعت ۲۱ همان روز در مسیر منطقه کیارق توسط جوامع محلی و نیروهای هلال احمر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به این‌که هنوز پیکر سومین فرد مفقودی پیدا نشده است، گفت: عملیات تجسس توسط نیروهای امدادی هلال احمر، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی در منطقه تداوم دارد.

وی با اشاره به قطعی گاز تعدادی از روستاهای کلیبر در جریان سیلاب، اظهار کرد: گاز روستاهای عربشاه خان، کیقباد، کبودان، ملوک، چای کندی و سهریق روز دوشنبه وصل شده و مدیران استانی شرکت گاز قول دادند تا گاز روستاهای گوار، عربشاه خرگوشان و گوزآلان را تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه وصل کنند.

هنربر گفت: با توجه به مشکلاتی که در تامین آب شرب بخش آبش احمد و تصفیه خانه شهید اکبری به وجود آمده بود، مسئولان ذی ربط قول دادند که تا اواخر شب سه شنبه آبگیری از این منتطق انجام بگیرد و آب به روستاها وصل شود.

وی متذکر شد: برای روستاهایی که مشکل تامین آب داشتند، از طریق شرکت آب و فاضلاب و سپاه، آب‌های معدنی و تانکر آب تهیه و توزیع شد؛ هم‌چنین با توجه به قطعی گاز، مقداری نان نیز در این منطقه توزیع کردند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات ستاد بحران شهرستان کلیبر با حضور مدیران استانی در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، افزود: در این جلسه تمامی موارد و نقایص بررسی می‌شود تا در صورت نیاز امدادرسانی‌های دیگری انجام بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، با اعلام شامگاه دوشنبه دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان روز سه‌شنبه به دلیل پیش‌بینی وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر روز دوشنبه نیز به دلیل وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به وقوع گرد و غبار در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد