Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبدالله واحدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس ابلاغیه سازمان اوقاف و امور خیریه برای اجرای شیوه‌نامه برگزاری عزاداری ماه محرم و کمک به هیات‌های مذهبی، فضای باز و محیط بیرونی امامزادگان و بقاع متبرکه در اختیار عزاداران حسینی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: هیات‌های مذهبی وظیفه دارند در ساعات مشخص با نظارت لازم و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی آئین عزاداری را در بقاع متبرکه اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک اصل است که با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و سازمان اوقاف، در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) فضای باز و امکانات تمامی بقاع متبرکه سطح استان در اختیار هیات‌های مذهبی خواهد بود.

حجت‌الاسلام واحدی اضافه کرد: فضای باز ۲۷۸ بقعه متبرکه استان مرکزی با هدف حفظ سلامت مردم آماده برگزاری آئین‌های عزاداری حضرت سیدالشهدا است.

بیش از پنج هزار موقوفه و ۲۷۸ بقعه متبرکه در استان مرکزی به ثبت رسیده است

برچسب‌ها اراک استان مرکزی ماه محرم معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه ماه محرم و کرونا پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی ماه محرم اراک استان مرکزی ماه محرم ماه محرم و کرونا هیات های مذهبی بقاع متبرکه استان مرکزی فضای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر