Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی در خصوص برگزاری آیین های   ماه محرم و صفر در خوزستان اظهار داشت: دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم عزاداری ایام محرم و صفر به هیات ها ابلاغ شده و هماهنگی  لازم برای برگزاری مراسم عزاداری با حفظ سلامت شهروندان لحاظ شده است.

وی افزود: با هدف تعادل بخشی میان حفظ سلامت شهروندان و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم محرم با شرایط کرونایی در سطح استان اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان خوزستان گفت: در ذیل قرارگاه عملیاتی، کمیته مراسم محرم و صفر با مسئولیت مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان تشکیل و تمام اقدامات لازم در جهت برگزاری مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شد.

وی افزود: همچنین جلساتی با حضور فرمانداران و بخشداران سراسر استان، نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، هیات های مذهبی، مداحان و خطبا برگزار و پروتکل های بهداشتی ایام محرم برای آنها تشریح شد همچنین از طریق صدا و سیمای مرکز استان و فضای مجازی نیز اطلاع رسانی کافی صورت گرفته است.

حیاتی بیان کرد: از ظرفیت مدارس، دانشگاه‌ها و فضاهای باز استان در برگزاری مراسم هیات های مذهبی استفاده می کنیم همچنین هیات ها را مکلف کردیم که مراسم را تا سقف ۲ ساعت برگزار کنند.

وی ادامه داد: مراسم ایام محرم در خوزستان متفاوت با سایر نقاط کشور است لذا تمام سعی خود را می کنیم که این مراسم در بهترین حالت برگزار شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان گفت: از ظرفیت هیات های مذهبی در بخش سفیران سلامت و مراقبین بهداشتی کمک گرفتیم همچنین اکیپ های بهداشتی  بر مراسم نظارت داشته و کار توزیع ماسک را در دستور کار دارند.

وی افزود: اکیپ های ویژه‌ای از طرف سازمان تبلیغات اسلامی و قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان به منظور نظارت بر اجرای پروتکل ها در هیات ها تشکیل شده که روزانه ارزیابی خود را به قرارگاه عملیاتی استان اعلام می کنند.

حیاتی گفت: با توجه به اینکه تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها در استان خوزستان در حال افزایش است از همه مردم خوزستان درخواست داریم  در  برگزاری مراسم محرم نهایت همکاری را در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

وی افزود: از مردم استان خوزستاک انتظار داریم ضمن رعایت کامل پروتکل ها، مراسم عزاداری  امسال را با ظرفیت یک‌ سوم در فضاهای باز برگزار کنند.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم خوزستان اهواز پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم خوزستان ویروس کرونا ماه محرم خوزستان اهواز قرارگاه عملیاتی برگزاری مراسم پروتکل ها هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم