Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: پیش‌بینی می‌شود در طرح اطعام حسینی امسال بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شود.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده در طرح اطعام حسینی در ماه محرم، افزود: بیش از پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای تهیه غذای گرم نیازمندان هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته در طرح ملی اطعام حسینی ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی اضافه کرد: افتتاح ۷۲ آشپزخانه جهت اطعام حسینی به‌صورت نمادین به تأسی از ۷۲ تن از شهدای کربلا در روز اول محرم انجام می‌شود.

الهی راد با یادآوری اینکه طرح ملی اطعام حسینی از اول ماه محرم امسال در استان آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: هدف از اجرای این طرح جمع‌آوری و توزیع کمک‌های نقدی و غیر نقدی و نذرهای مردم و نیکوکاران و هیئت‌های مذهبی و توزیع آن بین مددجویان و نیازمندان است.

وی در خصوص شیوه‌های کمک خیران به طرح اطعام حسینی نیز گفت: کمک‌ها از طریق سامانه emdad.ir، شماره‌گیری کد#۰۵۸*۸۸۷۷*و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ قابل پرداخت است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ۱۵۴ مرکز نیکوکاری سطح استان نیز پذیرای کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی در جهت تهیه و پخت غذای گرم برای محرومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اطعام حسینی خراسان شمالی طرح اطعام حسینی خراسان شمالی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته