Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشدار پیونگ یانگ به واشنگتن و سئول، گفت و گوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و عربستان و ثبت یک مورد مرگ بر اثر ابتلا به بیماری ماربورگ در گینه، مهم‌ترین خبر‌های و رویداد‌های جهان در ساعات گذشته هستند. خبرگزاری میزان – مهم‌ترین رویداد‌ها و تحولات بین الملل در ساعات گذشته عبارتند از: *شمار قربانیان و مبتلایان به کرونا براساس جدیدترین آمار‌ها تاکنون ۲۰۳ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۱۵۷ نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شدند و ۴ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۸۷ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*هشدار آمریکا به شهروندانش در مورد سفر به اراضی اشغالی «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها» آمریکا، ضمن قرار دادن نام فلسطین اشغالی در فهرست مناطق پر خطر از نظر شیوع بیماری کرونا، به شهروندانش درباره سفر به اراضی اشغالی هشدار داد. *گفت و گوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره ایران «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با «فیصل بن فرحان»، همتای سعودی خود درباره تحولات منطقه‌ای گفت و گو و ادعا‌های مبنی بر نقش داشتن ایران در حمله به کشتی «مرسر استریت»، را تکرار کردند. *هشدار پیونگ یانگ به آمریکا و کره جنوبی کره شمالی اعلام کرد، آمریکا و کره جنوبی با انجام رزمایش نظامی، خود را در معرض تهدید‌های امنیتی قرار می‌دهند. *سفر زلمای خلیلزاد به دوحه وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد با اعزام «زلمای خلیلزاد»، نماینده این کشور در امور افغانستان به «دوحه» قطر، محل برگزاری مذاکرات صلح افغانستان، تلاش می‌کند روند صلح در افغانستان را تسهیل کند. *تاکید کاخ سفید بر حمایت از رژیم صهیونیستی براساس اعلام کاخ سفید، «کامالا هریس»، معاون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، در تماس تلفنی با «اسحق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی، تعهد آمریکا به تامین امنیت رژیم صهیونیستی را مورد تاکید قرار داد. *حمله به کاروان نظامی آمریکا در عراق یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در استان «بابِل» عراق هدف قرار گرفت. بیشتر بخوانید: سرخط خبر‌های مهم جهان در ۱۸ مرداد سرخط خبر‌های مهم جهان در ۱۷ مرداد *افزایش شمار قربانیان آزار جنسی فرماندار نیویورک در حالی که تاکنون ۱۱ زن از «اندرو کومو»، فرماندار دموکرات «نیویورک» به دلیل آزار جنسی شکایت کرده بودند، ۲ زن دیگر برای طرح شکایت علیه کومو با دفتر دادستانی تماس گرفتند. *ثبت یک مورد مرگ بر اثر ویروس مرگبار ماربورگ در گینه سازمان بهداشت جهانی به نقل از مقام‌های بهداشتی «گینه» اعلام کرد یک مورد مرگ به دلیل ابتلا به ویروس مرگبار «ماربورگ» در این کشور ثبت شد. ماربورگ، بیماری کشنده‌ای مانند «ابولا» است. *حمله به ساختمان بی بی سی معترضان ضد واکسن در انگلیس به مرکز تلویزیونی شبکه خبری «بی بی سی»، به عنوان ترویج کننده واکسن کرونا حمله کردند.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا کره شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل تحولات بین الملل آمریکا کره شمالی خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه مرزی رفح در جنوب نوار غزه را شدیداً محکوم کرد.

وی اظهار داشت: حمله به این منطقه علیرغم همه هشدارهای بین‌المللی و مخالفت قاطع جامعه جهانی، بیانگر درنده‌خویی رژیمی یاغی است که به هیچ هنجار بین‌المللی پایبند نبوده و قطعاً اصلی‌ترین تهدید صلح و امنیت بین‌المللی به شمار می‌رود.

کنعانی تصریح کرد: این اقدام رژیم با هدف به شکست کشاندن تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ و پایان بخشیدن به نسل‌کُشی در غزه و صرفاً به قصد حفظ منافع فردی و گروهی جنایتکاران صهیونیست صورت گرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید نمود: چنانچه قبلاً بارها اعلام کرده‌ایم، کلید آرامش و امنیت در منطقه، توقف فوری و بی قید و شرط جنگ علیه مردم مظلوم فلسطین در نوتر غزه و کرانه باختری بوده و همه بازیگران بین‌المللی باید رژیم صهیونیستی را با این هدف تحت فشار قرار دهند.

کنعانی افزود: قطعاً مسؤولیت جنایات و خونریزی جاری، بخصوص در منطقه رفح بر عهده رژیم کودک‌کش صهیونیستی و پشتیبان اصلی آن یعنی دولت آمریکا بوده و این جنایتکاران باید پاسخگوی جنایات خود باشند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مجدداً از نهادهای حقوقی و قضائی بین‌المللی می‌خواهد که روند رسیدگی به جنایات ضدبشری مقامات رژیم آپارتاید صهیونیستی را تسریع بخشیده و آنان را به پای میز محاکمه کشانده و مجازات نمایند.

کد خبر 6099435 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رایزنی وزرای خارجه ایران و عمان در مورد آخرین تحولات غزه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه