Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی مستوفیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشستی که با موضوع طرح جامع گردشگری استان در این اداره کل برگزار شد، بر لزوم تهیه این طرح با همکاری مشاوران، پژوهشگران دانشگاهی و صاحب‌نظران حوزه گردشگری استان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید 

آغاز عملیات اجرایی مرمت بنای تاریخی بابا و بی‌بی در فاروج

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به پتانسیل‌های منحصربه‌فرد استان درزمینهٔ گردشگری ازجمله طبیعت‌گردی و اکو توریسم، عنوان کرد: برای تهیه طرح جامع گردشگری از تمام پیشنهادات و ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستوفیان افزود: وجود اقوام مختلف با فرهنگ‌ها و آداب‌ورسوم متفاوت سبب شده است خراسان شمالی به گنجینه فرهنگ‌ها شهرت یابد و از طرفی این استان به‌دلیل تنوع اقلیمی و غنای اکوسیستم، جاذبه‌های طبیعی بسیاری دارد که باید تلاش کنیم تا تمام این ظرفیت‌ها را از طریق طرح جامع گردشگری به فعلیت برسانیم.

او طرح جامع گردشگری را الگوی راهبردی برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری برشمرد و گفت : با تدوین این طرح، برنامه‌ای کارشناسی و همه‌جانبه برای توسعه گردشگری استان خواهیم داشت که در بسیاری از اقدامات می‌تواند ملاک عمل قرار بگیرد.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری خراسان شمالی میراث فرهنگی خراسان شمالی طرح جامع گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود