Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت: رئیس جمهوری روز دوشنبه در تماسی تلفنی دستور ویژه برای رسیدگی به مشکلات و چالش‌های حوزه درمان بیماران کرونایی مشهد و استان خراسان رضوی را صادر کرد.

او افزود: هیئت عالی رتبه وزارت بهداشت تاکنون بازدید‌های میدانی را از مراکز درمانی استان داشته و فردا نیز ۲ تن از معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مشهد سفر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تعداد بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی از مرز سه هزار نفر گذشت


استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در حال‌حاضر تمام ورودی‌های استان خراسان رضوی بر روی خودرو‌های غیربومی بسته شده است و کسانی که اصرار بر ورود به استان را داشته باشند علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی، بازگردانده خواهند شد.

معتمدیان بیان کرد: قبل از اعمال محدودیت‌ها در هفته حدود هزار و ۳۰۰ پرواز به مشهد انجام می‌شد و روزانه ۷۰ رام قطار و سه هزار دستگاه اتوبوس مسافران را بین دیگر نقاط کشور و مشهد جابه جا می‌کرندد که این میزان اکنون کاهش قابل توجهی یافته است.


او تصریح کرد: خوشبختانه با اعمال محدودیت‌ها، تردد‌ها کاهش‌یافته و هم‌اکنون میزان ظرفیت اشغال تخت در هتل‌ها به ۴۰ درصد رسیده است که این میزان در روز‌های آینده کمتر نیز خواهد شد تا بتوان مدیریت و کنترل بیماری کرونا در شهر مشهد را به دست گرفت.

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماران کرونایی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روند تدریجی افزایش دما از صبح امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و دمای هوا در استان تا پایان هفته رو به گرمی می‌رود، اظهارکرد: این افزایش دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد است که در مناطق گرمسیر محسوس تر خواهد بود.

وی گفت: وزش باد از دیگر پدیده های جوی خراسان رضوی است که همانند روزهای گذشته در استان غالب است که این پدیده در ساعات بعد از ظهر در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از روز پنجشنبه هفته جاری نیز بارش های رگباری در مناطق مختلف استان آغاز می شود که در زمان مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۷ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هفت تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900979

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی