Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای آغاز طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون ۱۶۹ هزار و ۴۱۹ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال در استان بیش از ۸۰ درصد  محقق شده است و ۷۴.۲ درصد گروه سنی ۶۵ تا ۶۹ سال و ۷۳.۲ درصد گروه سنی ۶۰ تا ۶۴ سال استان تاکنون علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزایری تصریح کرد: همچنین ۵۳.۹ درصد جمعیت گروه سنی ۵۵ تا ۵۹ سال در برابر کرونا واکسینه شده و همچنان واکسیناسیون این گروه سنی در حال انجام است.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: علاوه‌بر گروه‌های سنی، واکسیناسیون ۱۳ گروه پرخطر نیز در حال انجام است و برای خبرنگاران نیز همچنان فرصت دریافت واکسن وجود دارد.

جزایری از افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان به ۱۴ مرکز خبر داد و گفت: روند واکسیناسیون در این مراکز بدون ازدحام و به صورت منظم در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، جمعیت هدف واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری ۶۸۸ هزار و ۷۲۴ نفر اعلام شده است.

از مجموع ۱۹.۵ درصد جمعیت واکسینه شده در استان ۵۱.۴ درصد زنان و ۴۸.۶ درصد مردان هستند.

سینوفارم، اسپوتینک، بهارات، کووبرکت و آسترازینکا به ترتیب بیشترین واکسن‌های تزریقی در این استان بوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد کریمی با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با هدف عینیت بخشیدن به شعار سال و در جهت کمک به رشد تولید تصمیمات و اقدامات خوبی در شرکت آب و فاضلاب صورت پذیرفته است.

مهندس کریمی افزود: ۹۵ درصد درخواست های انشعابات غیر خانگی تحت عنوان انشعابات خاص که جهت راه اندازی کارگاه ها، گلخانه ها و... به شرکت آب و فاضلاب از سراسر استان در سال گذشته ارائه شد مورد موافقت قرار گرفت.

وی در خصوص روند واگذاری انشعابات خاص گفت کلیه درخواستها توسط کارشناسان این شرکت مورد بازدید میدانی و ارزیابی فنی قرار می گیرند و پس از اخذ مدارک و جمع آوری اطلاعات مربوطه، پرونده تکمیل شده و جهت بررسی نهایی و اتخاذ تصمیم به کمیسیون مربوطه ارسال می گردد.

وی افزود: در کمیسیون انشعابات خاص (غیرخانگی) در سال گذشته تعداد ۳۶۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن با ۹۵٪ درخواست های متقاضیان موافقت شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: ۴۰مورد از انشعابات خاص مورد درخواست نیز برای بررسی مجدد با نظر مساعد ارجاع داده شده است.

مهندس کریمی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان همواره در تلاش است تا امسال هم در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با ارایه خدمات مناسب، زمینه را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر با مشارکت مردم در استان چهارمحال و بختیاری فراهم نماید.

مهندس تقی صالحی زاده مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع آب و دبیر کمیسیون انشعابات خاص نیز در این خصوص گفت:تنها علت عدم موافقت با تعداد محدودی از درخواست های انشعابات خاص مورد تقاضا، فراهم نبودن شرایط فنی برای واگذاری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903312

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص