Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونی بلینکن در ادامه تلاش برای اتهام زنی به ایران در موضوع کشتی هدف قرار گرفته در دریای عمان با وزیر خارجه عربستان، تماسی تلفنی برقرار کرد. خبرگزاری میزان – وزرای خارجه آمریکا و عربستان، در تماسی تلفنی در مورد مسائل منطقه‌ای و ایران رایزنی کردند.   به گزارش «وب سایت وزارت خارجه آمریکا»، «ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «آنتونی بلینکن»، در تماس با «فیصل بن فرحان»، وزیر خارجه عربستان، در مورد مسائل منطقه‌ای و همکاری دوجانبه رایزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس این بیانیه، طرفین بار دیگر ادعا‌های خود در مورد نقش داشتن ایران در حمله به کشتی «مرسر استریت» متعلق به رژیم صهیونیستی در دریای عمان را تکرار کردند.   به ادعای بیانیه مذکور «وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره امنیت منطقه و حمله ایران به مرسر استریت در دریای عربی رایزنی کردند.» بیشتر بخوانید: ادعای بلینکن در مورد نقش ایران در حمله به کشتی مرسر استریت ادامه اتهام زنی‌های بی اساس آمریکا و انگلیس بیانیه وزارت خارجه آمریکا همچنین آورده است که بلینکن و فرحان همچنین موضوع‌های دیگری مانند مسائل منطقه ای، تقویت همکاری‌های امنیتی و نیاز به اقدام‌های فوری برای کاهش بحران انسانی در یمن را مورد بحث قرار دادند.   ضمن این که بلینکن بر ضرورت پیشرفت موضوع حقوق بشر در عربستان تاکید کرد.   اخیرا کشتی «مرسر استریت» رژیم صهیونیستی در دریای عمان هدف حمله قرار گرفته و در پی آن، مقام‎ های رژیم صهیونیستی، آمریکا و چند کشور اتحادیه اروپا بدون ارائه شواهد به اتهام زنی علیه ایران پرداختند.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آنتونی بلینکن آمریکا جو بایدن خارجه آمریکا مرسر استریت اتهام زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسودی» وزیر امور خارجه اندونزی ملاقات کرد.

گفتنی است، رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 6096527 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • ‏فیلم/ ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا