Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ورزشکاران را عامل غرور و تقویت قدرت نرم در کشور در برابر دشمنان دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سید صادق حسینی در جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ورزشکاران را عامل غرور و تقویت قدرت نرم در کشور در برابر دشمنان دانست و اظهار داشت: ورزش جوانان امری بسیار مهم است و کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند باید بر اهمیت جوانان و پیشرفت کشور واقف باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از فعالیت‌های هیئت اندیشه‌ورز در راستای ترویج فرهنگ ورزش و اهمیت دادن به جوانان، بر همکاری و تعامل بیش از پیش تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا در بحث فرهنگی و جوانان بیشتر کار کرده و کار‌های هدفمند و اثرگذاری را در برابر جنگ نرم دشمن انجام داده و این آمادگی در سپاه و بسیج برای همکاری و همراهی وجود دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه اگر احساس مسئولیت و دفاع از ارزش‌ها نباشد، خوبی‌ها رخت بر می‌بند، تصریح کرد: هیئت اندیشه ورز در حوزه ورزش جوانان تا به حال مسئولیت سنگینی را قبول کرده و می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

سردار حسینی بیان کرد: هیئت اندیشه ورز با ریل‌گذاری مطلوب می‌تواند ظرفیت خوبی برای پیشرفت ورزش جوانان باشد.

استاندار اصفهان: ورزشکاران المپیکی در شرایط فعلی می‌توانند به جامعه امید تزریق کنندسازمان بسیج ورزشکاران مدال‌های گرایی و داودی را تبریک گفت

گفتنی است؛ در این جلسه هر یک از اعضای هیئت اندیشه‌ورز به بیان نظرات و برنامه‌های خود پرداختند و پیرامون موضوعات مختلف؛ ورزش‌های قهرمانی، تمرکز در ورزش همگانی، توجه ویژه به امر فرهنگ در ورزش شهرستان‌ها، اجرای ورزش‌های بومی محلی و پیگیری فراهم کردن امکانات ورزشی برای ورزش محلات تبادل نظر صورت گرفت.

در پایان از اعضای برتر هیئت اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

انتهیا پیام/481/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت اندیشه ورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلام‌ویسی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای استان که با موضوع روز دختر در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با بیان اینکه دشمنان و جوامع غربی هجوم گسترده‌ای برای ضربه زدن به هویت دختران ایران اسلامی را پیش گرفته‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه زن و دختر ایرانی جایگاه، احترام و حرمت بالایی دارند و براحتی در اماکن عمومی تردد می‌کنند.

وی افزود: بهترین سبک زندگی سبک زندگی ایرانی است و باید ترویج و تقویت شود و اجازه ندهیم دشمن بر این سبک زندگی اثر بگذارد.

غلام‌ویسی تصریح کرد: باید الگوسازی از زن و دختر موفق در جامعه ترویج یابد و دختران موفق معرفی شوند تا همه دختران با توانمندی انها آشنا شوند.

وی بر لزوم معرفی دختران موفق کرد اضافه کرد: این مهم نیازمند تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه‌ها است و همه باید دست در دست هم دهند و در این عرصه ورود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اذعان کرد: غرب بدنبال معرفی الگوی غربی و توخالی است و نباید اجازه داد این الگوها بر جوانان ما اثربگذارد.

مسوول امور بانوان آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در راستای روز دختر برنامه‌های متنوعی را در سطح مدارس استان خواهد داشت و معرفی دختران موفق دانش‌آموز یکی از این برنامه‌ها خواهد بود.

لیلا حیدری عنوان کرد: باید دختران موفق عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، هنری و غیره معرفی شوند.

کد خبر 6094047

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود