Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:43:47 GMT

نیروی هوایی به هر تجاوزی پاسخ کوبنده می دهد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۴۷۹۴

نیروی هوایی به هر تجاوزی پاسخ کوبنده می دهد

ایسنا/اصفهان فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: بخشی از قدرت ترکیبی نیروهای مسلح را نیروی هوایی تشکیل می دهد و این نیرو با هر تجاوزی پاسخ کوبنده می دهد.

امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه، امروز (سه شنبه_ ۱۹ مرداد) در نشست خبری اظهار کرد: در قرن بیست و یکم بالاتر از ثروت و پول، خبر است و اخبار و اطلاعات در جهان امروز حرف اول را می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر باید در جهت رشد جامعه به کارگرفته شود و نباید اجازه دهیم عده ای روی اخبار منفی موج سواری کنند. اخبار منفی انرژی خادمان ملت را می گیرد و اخباری که شما خبرنگاران تولید می کنید هم می تواند حیات بخش و هم می تواند حیات را از بین ببرد.

وی افزود: هر زمانی اخلاق مداری در کار ما شاخص باشد مطمئن خواهیم بود که عاقبت بخیری در انتظار ما خواهد بود. شهید صارمی در عرصه اطلاع رسانی به شهادت رسید و خون این شهیدان را باید ارج نهیم. شهید آوینی مرد میدان بود و رشادت های زیادی را در اعتلای فرهنگ جبهه و جنگ انجام داد.

به گزارش ایسنا، فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: کمک های مومنانه امری ترکیبی است که نیازمند همکاری همگان را دارد. دفتری را در ۸ محرم افتتاح خواهیم کرد که کمک‌های مومنانه را به شکل نظام‌مند انجام دهد و در فاز اول شعاع ۱۰ کیلومتری پایگاه را کمک رسانی خواهیم کرد. اهداف و برنامه های شهید بابایی را در کمک های های مومنانه مد نظر قرار می دهیم و در ۱۰ مرحله کمک های مومنانه جمع آوری شده است.

انگیزه ادامه داد: استکبار جهانی همشه تجاوزکار بوده است و قصد آنان این بود که ایران را مانند سوریه کنند. هم اکنون هم تهدید می کنند که ۵۲ نقطه ایران را بمباران می کنیم اما جسارت این کار را ندارد و بعد بهانه آوردند. قدرت ترکیبی و اقتداری که درون مرزهای ایران است و احاطه ای که تا دریای سرخ و مدیترانه داریم مثال زدنی است. بخشی از این قدرت ترکیبی نیروی هوایی است که در جنگ تحمیلی این موضوع ثابت شد و بدون شک به هر تجاوز احتمالی دشمن پاسخ کوبنده می دهیم. 

همچنین حجت الاسلام احمدرضا سبحانی _ رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: شهید صارمی به دست تروریست های طالبان به شهادت رسید. یاد و خاطره شهیدان خبرنگار سقوط هواپیمای ۱۳۰ را نیز گرامی می داریم. خبرنگاران سفیران جبهه سلامت هستند و کار خبرنگاری از اهمیت زیادی در آگاهی جامعه برخوردار است. 

وی افزود: خبرنگاران با جسارت زیادی در برابر شرارت افرادی که حقوق مردم را ضایع می کنند می ایستند. خبرنگاران باید دانش و تجربه داشته باشند و سرعت، دقت و صحت اخبار از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز خبرنگار شهید بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا به خلیج فارس در قرآن اشاره شده است؟ مفسران قرآن پاسخ می دهند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبریک نوروزی خلبان نیروی هوایی ارتش برفراز خلیج فارس و از آسمان ایران (فیلم) فرمانده نیروی دریایی سپاه: امروز روز پایان اشغال‌گری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج‌ فارس است (فیلم) نمای زیبایی از خلیج فارس از ایستگاه فضایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • آیا به خلیج فارس در قرآن اشاره شده است؟ مفسران قرآن پاسخ می دهند (فیلم)
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد