Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که شامگاه دوشنبه با حضور مسئولان استان اردبیل در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم تابش به عنوان مدیر جهادی و توانمند در عرصه محرومیت‌زدایی و توسعه ساخت و سازهای مساکن روستایی اظهار کرد: همچنان رویکرد ارزشی و جهادی چنین مدیرانی ساری و جاری است و قطعاً به توسعه حرکت‌های تحولی در این بخش کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد سبحانی به فعالیت‌های متنوع بنیاد مسکن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های مسئولان استانی و پشتیبانی‌های همه‌جانبه تلاشمان بر این است تا هم در بخش مقاوم‌سازی مساکن روستایی و هم طرح اقدام ملی مسکن و اجرای طرح هادی به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی یاد و خاطره حجت‌الاسلام پناهی اولین مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن را گرامی داشت و تصریح کرد: در چند سال اخیر در خدمت حجت‌الاسلام نجفی‌نژاد بودیم که با عهده‌داری مسئولیت جدید، این مسئولیت به حجت‌الاسلام میراحدی واگذار شد تا بنیاد مسکن را در انجام وظایف ارزشی و انقلابی کمک کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: نگاه مثبتی که مجموعه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن به فعالیت‌ها و اقدامات این مجموعه دارد، پشتیبان و نویدبخش روزهای خوش آینده است که انتظار می‌رود در بخش‌های مختلف به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل نیز ضرورت همکاری و همدلی بیشتر در انجام وظایف محوله به این مجموعه را یادآور شد و خاطر نشان کرد: در کنار اقدامات جهادی، آنچه که به عنوان یک مطالبه واقعی از دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان‌ها انتظار می‌رود، بسیج تمام امکانات در رفع محرومیت و برآورده کردن مطالبات حقیقی مردم در بخش‌های مختلف است.

حجت‌الاسلام سید سعید میراحدی اضافه کرد: سعی خواهیم کرد در دوره جدید مسئولیت در کنار همراهی با خیرین در ساخت مسکن محرومان، تعامل خوبی را با نهادهای غیردولتی انجام داده و به تقویت رویکردهای ارزشی در بنیاد مسکن نیز کمک کنیم.

در این مراسم با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام طاها نجفی‌نژاد مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل، حجت‌الاسلام سید سعید میراحدی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل معرفی شد.

کد خبر 5277856

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل بنیاد مسکن اردبیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ویروس کرونا محرم 1400 روز خبرنگار ماه محرم شورای شهر بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بنیاد مسکن استان اردبیل حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۱۳۰ نفر از یزد به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • وعده صادق معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • «وعده صادق» معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است + فیلم
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد