Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@07:16:32 GMT

آنچه اسرائیل پس از عملیات «شمشیر قدس» مخفی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۴۸۷۹

آنچه اسرائیل پس از عملیات «شمشیر قدس» مخفی می‌کند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از رخدادی در جریان عملیات شمشیر قدس سخن می‌گویند که ارتش این رژیم آن را از همگان مخفی نگاه داشته و تلاش می‌کند در سکوتی رسانه‌ای آن را همچنان پنهان کند؛ مسئله‌ای که موجب وحشت محافل امنیتی رژیم صهیونیستی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص، در شماره روز یکشنبه خود نوشت ارتش رژیم صهیونیستی تعمدا جزئیات تخریب اماکن سقوط موشک در شهرک‌های صهیونیست نشین طی عملیات شمشیر قدس را مخفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که از تبعات انتشار آن به شدت واهمه دارد و این هراس وجود دارد که با انتشار این جزئیات رعب و وحشت جمعی در جامعه شهرک نشیان صهیونیست در جنگ‌های آینده به وجود آید.

رخداد رعب انگیز

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت ارتش رژیم صهیونیستی تعمداً به شهرک نشینان صهیونیست ورود موشک‌های مقاومت به پناهگاه‌های امن موجود را اعلام نمی‌کند. براساس اعلام این روزنامه صهیونیستی، در تاریخ 12 می 2021 ارتش رژیم صهیونیستی پس از حضور در خانه‌ای در شهرک «سدیروت» که مورد اصابت موشک قرار گرفته بود دریافت موشک شلیک شده از پناهگاه خانه نامبرده، رد شده، موجب به هلاکت رسیدن صهیونیست پناه گرفته در آن شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی این حادثه را ناشی از نفوذ ترکش‌های موشک به پنجره‌های ایمن پناهگاه توصیف کرد به گونه‌ای که ترکش‌ها توانستند پس از رد شدن از پنجره ایمن پناهگاه، موجب به هلاکت رسیدن «عیدو آویگال» شهرک نشین صاحب خانه نامبرده شود.

دروغی که فاش شد

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد این مسئله را به سران شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه ابلاغ کرده است که موشک دیگری نیز توانسته است به داخل پناهگاه امن یک خانه نفوذ کرده است اما در همین حال دست کم 3 نفر از رؤسای شورای شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه اعلام چنین مطلبی از سوی ارتش را رد کردند.

توصیف ارتش رژیم صهیونیستی از نفوذ موشک‌های مقاومت به پناهگاه‌های امن

ارتش رژیم صهیونیستی این مسئله را «خیلی استثنایی» توصیف کرده، اعلام کرد اینکه یک شهرک نشین در پناهگاهی که ضخامت شیشه پنجره آن 20 میلی متر است بر اثر نفوذ موشک به داخل پناهگاه از طریق این پنجره کشته می‌شود امری بسیار غیر عادی و نادر است.

در عین حال ارتش رژیم صهیونیستی حادثه‌ای مشابه را که در همان روز رخ داده، بر اثر نفوذ موشک به پناهگاهی دیگر که 3 شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده بودند مخفی کرده بود. «آوا پرز»، صاحب خانه نامبرده، می‌گوید، عناصر جبهه داخلی رژیم صهیونیستی پس از اصابت موشک به خانه همسایه‌اش، در همان روز به خانه او رفته، مطلع شدند ترکش‌های موشک خانه مجاور به پناهگاه خانه او نفوذ کرده است. اما نسبت به این قضیه توجهی نکرده، پس از ترک خانه، دیگر با او تماس نگرفته‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد در حال بررسی وقایع جنگ گذشته و رفع مشکلات موجود در آن است. در این راستا این رژیم اعلام کرد قصد دارد قطر شیشه‌های پنجره‌های پناهگاه‌ها را از 18 میلی متر به 24 میلی متر افزایش دهد.

اشتباه محاسباتی اسرائیل از غزه تا لبنان/ حزب‌الله چگونه خطوط قرمز خود را به دشمن یادآوری کرد؟حمله هوایی جدید اسرائیل به شمال غزه؛ پایگاه‌های مقاومت هدف قرار گرفت

 

توانمندی مقاومت

تعداد مواردی که از نفوذ موشک‌های مقاومت و ترکش‌های آن به پناهگاه‌ها حکایت دارند قابل توجه است و نشان می‌دهد مقاومت به این توانمندی دست یافته که بتواند با به کارگیری فن آوری جدید موجب نفوذ موشک‌ها به پناهیگاه‌های امن و تخریب آنها شود.

این مسئله از طرف صهیونیست‌ها اعلام نمی‌شود چرا که از یک سو اعتراف به توانمندی جدید مقاومت در فلسطین است و از سوی دیگر می‌تواند موجب ایجاد رعب و وحشت همگانی در میان صهیونیست‌های ساکن سرزمین اشغالی شود. پناهگاه‌هایی که صهیونیست در تمامی مکان‌های مسکونی و غیر مسکونی ایجاد کرده‌اند نکته اتکاء تمام صهیونیست‌های ساکن سرزمین اشغالی است. حال با این توانمندی جدید مقاومت این نقطه اتکا از بین خواهد رفت و پیامدهای آن برای رژیم صهیونیستی می‌تواند بسیار سنگین و خطرناک باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمشیر قدس نوار غزه رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین ارتش رژیم صهیونیستی پناهگاه ها شهرک نشین نفوذ موشک ترکش ها موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه سی‌ام آوریل ۲۰۲۴ پس از رصد یک تانک مرکاوا اسراییلی که در حال تعرض به هموطنان و روستاهای ما بود و در داخل موضع المطله سنگر گرفته بود، این تانک را هدف حمله‌ای غافلگیرانه قرار دادند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی این تانک را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف گرفته و مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن این تانک منهدم شد و شماری از نظامیان سوار بر آن به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پست سایه‌بانی نظامی در داخل موضع نظامی صهیونیستی «المطله» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد؛ خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «العدیسه»، «یارون» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های پیرامونی شهرک «طیرحرفا» در جنوب لبنان خبر دادند.

کد خبر 6093395

دیگر خبرها

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است