Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ماه محرم امسال طرح احسان حسینی و اطعام حسینی را با محوریت و همکاری ۱۰۶ مرکز نیکوکاری خراسان‌جنوبی برگزار خواهیم کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در راستای اجرای طرح اطعام حسینی پخت غذا برای نیازمندان و محرومان تحت پوشش را در ۷۲ آشپزخانه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی گفت: برنامه‌ریزی ما بر این است که در دو ماه محرم و صفر بتوانیم ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم را بین نیازمندان و محرومان توزیع کنیم و کار را از اولین روز ماه محرم آغاز خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در طرح احسان حسینی نیز تهیه اقلام و ملزومات بهداشتی چون ماسک و مواد ضدعفونی کننده و … را با همکاری خیرین تهیه خواهیم کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: نیکوکاران می‌توانند از طریق مراجعه به ادارات امداد خراسان‌جنوبی، مراکز نیکوکاری و یا از طریق سرشماره *۸۸۷۷*۱# در این دو طرح مشارکت کنند.

رفیعی اظهارکرد: در استمرار پویش ایران مهربان در ماه محرم نیز بحث حامی یابی برای ایتام تحت سرپرست و فرزندان محسنین را برای افزایش سرانه آنان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۲ فرزند محسنین در خراسان‌جنوبی فاقد حامی هستند، یادآور شد: بیشتر مردم تمایل برای حامی شدن ایتام دارند و این در حالی است که وضعیت کودکی که پدر او بیمار و از کارافتاده و … است از یک فرد یتیم بهتر نیست و او هم نیازهای جدی دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه سرانه کمک به فرزندان محسنین در حال حاضر ۲۳۰ هزار تومان است، یادآور شد: تلاش ما بر این است که با جذب حامی این سرانه را به ۴۰۰ هزار تومان برسانیم تا نیازهای حدأقلی یک فرزند محسنین تا حدی رفع شود.

رفیعی یادآورشد: سرانه کمک در اکرام ایتام و فرزندان محسنین به طور متوسط ۳۱۷ هزار تومان است.

کد خبر 5277836

منبع: مهر

کلیدواژه: اطعام نیازمندان اکرام ایتام ویروس کرونا محرم 1400 روز خبرنگار ماه محرم شورای شهر بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه مراسم عزاداری اردبیل خطبه های نماز جمعه امداد خراسان جنوبی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند